• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kolla datumvisningen idag

ThomasP

Panerai
2-Faktor
Tissot PRX 35mm
20230711_101230.jpg
 

Sage

Cartier
2-Faktor
Kul inlägg och och som någon påpekade i tidigare inlägg, nörderi av den högre skolan! Tycker mina klarar det helt okej, skulle kanske vara Catalinan då.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    378.4 KB · Visningar: 4
  • IMG_3450.jpeg
    IMG_3450.jpeg
    400 KB · Visningar: 5
  • IMG_3451.jpeg
    IMG_3451.jpeg
    430.3 KB · Visningar: 6
  • IMG_3452.jpeg
    IMG_3452.jpeg
    450.3 KB · Visningar: 5

Dr. D

Patek
2-Faktor
IMG_4516.jpeg

Detta är ju riktigt nördigt! Men ok - hjälp mig förstå om detta ser bra ut eller inte. Själv tycker jag att det ser ok ut på både denna och flesta andra klockor.
Såklart det är ok men om vi nu ska nörda ner oss tycker jag det kan se ut som en romersk tvåa I I istället för 11. :)
Saknar "snedtaket" på ettan och avståndet är lite stort.
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
IMG_4516.jpeg

Detta är ju riktigt nördigt! Men ok - hjälp mig förstå om detta ser bra ut eller inte. Själv tycker jag att det ser ok ut på både denna och flesta andra klockor.
Helt ok men inte så bearbetad som man kunde förvänta sig av en premium-klocka, det är väl lite så trådens syfte är…

Min Heuer Camaro känns kanske lite mer genomarbetad men detta är ju högst subjektivt! 😄

IMG_2800.jpeg
 
Topp