• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Explorers Club auktion till förmån för Min Stora Dag (2 av 2)

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
För att avrunda det här årets genomförande av PWG March och insamlingen till Min Stora Dag kör Klocksnack Explorers Club denna auktion. Den här gången är det produkter från CWC vi budar på. Först ut bland dessa är ett gäng 20mm band. Gemensamt för dem är att de är tillverkade i ett stretchmaterial, samt att de är graverade med texten ”OWG March”.
Därefter har vi en mycket exklusiv klickrulle tillverkad i grov kanvas och mässingsbeslag. Den har även stämplats med KS EXPLORERS CLUB.

Ledande bud:

Band 1 grönt nato stretch 800kr - @Nilzén

Band 2 burgundy nato stretch 600kr - @Nilzén

Band 3 khaki parastretch 800kr - @dd_mange

Klockrulle 1750kr - @Lesa

Buda friskt! Auktionen avslutas söndag 31/3 klockan 21:00

IMG_9285.jpeg

IMG_9287.jpeg

IMG_9282.jpeg

IMG_9283.jpeg
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
För att avrunda det här årets genomförande av PWG March och insamlingen till Min Stora Dag kör Klocksnack Explorers Club denna auktion. Den här gången är det produkter från CWC vi budar på. Först ut bland dessa är ett gäng band. Gemensamt för dem är att de är tillverkade i ett stretchmaterial, samt att de är graverade med texten ”OWG March”.
Därefter har vi en mycket exklusiv klickrulle tillverkad i grov kanvas och mässingsbeslag. Den har även stämplats med KS EXPLORERS CLUB.

Ledande bud:

Band 1 grönt nato stretch

Band 2 burgundy nato stretch

Band 3 khaki parastretch 400kr - @dd_mange

Klockrulle

Buda friskt! Auktionen avslutas söndag 31/3 klockan 21:00

IMG_9285.jpeg

IMG_9287.jpeg

IMG_9282.jpeg

IMG_9283.jpeg

Klockrulle 500 spänn
 
Topp