• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Secret Santa 2020

HSK

Patek
2-Faktor
Då tar vi och knyter ihop säcken för den här gången och PM med mottagaruppgifter kommer under dagen. Har ni inte fått något imorgon kväll så är det bara att höra av er då även tomten kan göra fel ibland. :bag: Kom ihåg att läsa igenom lite inlägg från användaren och bilda er en uppfattning kring personens eventuella intressen och behov, det blir roligast så för alla! Vissa har dock stängda profiler och det är inte alltid helt lätt att komma på vad man ska ge bort men se till att lägga lite tid och energi på att hitta en rolig klapp så att vi förhoppningsvis slipper besvikna mottagare. ☺️ Som jag nämnde tidigare så är det tanken som räknas och det behöver absolut inte vara någonting märkvärdigt eller ens personligt, så länge det finns en god tanke bakom och man inte bara köper något slumpmässigt bös i reabacken på ICA Maxi.

Om det skulle uppstå problem på något sätt eller om ni kanske behöver någon som agerar mellanhand i kontakten mellan er så är det bara att skicka ett PM så ska jag göra mitt bästa för att kunna vara behjälplig. Se så, sätt igång att jaga efter den perfekta klappen och kom ihåg att posta i tråden (väldigt gärna med tillhörande bilder) så att avsändaren vet att paketet har nått dess tilltänkta mottagare! Mycket nöje! :)

giphy-downsized.gif
 

EPL89

Cartier
Paneristi
2-Faktor
Då tar vi och knyter ihop säcken för den här gången och PM med mottagaruppgifter kommer under dagen. Har ni inte fått något imorgon kväll så är det bara att höra av er då även tomten kan göra fel ibland. :bag: Kom ihåg att läsa igenom lite inlägg från användaren och bilda er en uppfattning kring personens eventuella intressen och behov, det blir roligast så för alla! Vissa har dock stängda profiler och det är inte alltid helt lätt att komma på vad man ska ge bort men se till att lägga lite tid och energi på att hitta en rolig klapp så att vi förhoppningsvis slipper besvikna mottagare. ☺️ Som jag nämnde tidigare så är det tanken som räknas och det behöver absolut inte vara någonting märkvärdigt eller ens personligt, så länge det finns en god tanke bakom och man inte bara köper något slumpmässigt bös i reabacken på ICA Maxi.

Om det skulle uppstå problem på något sätt eller om ni kanske behöver någon som agerar mellanhand i kontakten mellan er så är det bara att skicka ett PM så ska jag göra mitt bästa för att kunna vara behjälplig. Se så, sätt igång att jaga efter den perfekta klappen och kom ihåg att posta i tråden (väldigt gärna med tillhörande bilder) så att avsändaren vet att paketet har nått dess tilltänkta mottagare! Mycket nöje! :)

giphy-downsized.gif
Kan ju vara bra om alla skicka in trackingnummer till dig också, och att man använder "Skicka Lätt 1kg" för att kunna vara anonym? :)
 

HSK

Patek
2-Faktor
Kan ju vara bra om alla skicka in trackingnummer till dig också, och att man använder "Skicka Lätt 1kg" för att kunna vara anonym? :)
Njae, jag känner inte riktigt att det behövs och det skapar bara en massa extra admin men jag är så klart behjälplig om problem skulle uppstå med t.ex. uteblivet paket. 👮‍♂️
 

Ola G

Cartier
Hej
Har mest jobbat senaste tiden men kom in nu och såg detta och det vill man ju för allt smör i Småland inte missa, så därav frågan om du utan allt frö stora problem får plats med en till?
MVH
Ola G
 

Cogline

Omega
2-Faktor
Fan vilket trevligt initiativ! Typiskt att man inte såg det förrän anmälningstiden gått ut! Hoppas att ni som hunnit gå med, är duktiga på att ladda upp bilder sen så att man kan vara delaktig på något vis iaf 😊
Själv får man väl snällt vänta tills nästa år och hoppas att det körs igång igen då!
 

TibbeTabb

Panerai
2-Faktor
Nu är ju bästa tiden i hela detta med Secret Santa.🎅🏻
Man får stalka en utvald, fundera och planera en fin julklapp. Och man har hela spänningen framför sig. Både kring vad som kommer hem hit och framförallt få se hur det man planerat tas emot.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Nu är ju bästa tiden i hela detta med Secret Santa.🎅🏻
Man får stalka en utvald, fundera och planera en fin julklapp. Och man har hela spänningen framför sig. Både kring vad som kommer hem hit och framförallt få se hur det man planerat tas emot.
Håller med, är riktigt spännande att se både vad man själv får och hur ens egna paket tas emot :) Ingen som har fått sitt paket ännu?
 

Brogin

Rolex
Det blir ännu obehagligare om man dessutom googlar lite på människan bakom användaren. Där kan tomten hitta riktiga guldkorn för inspiration 🎅
Funderar på om de exemplen på dåliga Secret Santa presenter från förra året bara var resultatet av en alltför ambitiös stalking?
 
Topp