• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

SCM

Cartier
2-Faktor
Ytterligare en klocka köpt på distans av @Limeee Allt enligt beskrivning, trevligt bemötande och kvickt packat och skickat. Rekommenderas varmt!
 

Jesborn

KS Explorers Club
Haft nöjet att göra affär med @Limeee igen. Köpt klocka på distans. Mycket god och trevlig kommunikation rakt igenom trots att jag kanske varit lite extra frågvis😊 Givetvis 100% GG! (Snabb leverans också).
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Gjorde ett distansbyte i en högre prisklass med @Limeee . Otroligt trevlig kille som är snabb i svar och hantering.
Klockan var i bättre skick än beskrivet och jag är supernöjd!
Gör gärna fler affärer i framtiden😃 100% GG!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Gjort en bytesdeal med cash åt mitt håll med @Limeee. Fungerade helt perfekt från start till mål.
Detta är en GG av rang och rekommenderar honom alla dagar i veckan.


Ploprof
 

JonasV

Breitling
2-Faktor
Gjort en affär F2F med @Limeee . En lite mer avancerad med byten och pengar emellan. Hur smidigt och trevligt som helst. Rekommenderas till 100%.
 
Topp