• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lite mer bilder på Rolex Oysterquartz 19028....

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Så grymt brutal. Den är för mycket av allt. Den liksom skriker håll käften utan att ens kunna prata!
Allt på ett bra sätt.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
De där pyramiderna på länken och glasringen gör ju att klockan antingen blir fullständigt rätt... eller helt fel... Finns liksom inget mellanläge för just den modellen, i det utförandet. Helkul, tycker jag! Den sticker ju ut på ett underbart sätt i förhållande till "alla andra" guld-Rolexar. Och jag sitter här och argumenterar med mig själv: Antingen är det exakt det val jag själv gör... Eller absolut inte alls... Rätt .... eller ... fel???

Det är lite grand som när man möter någon i kritstrecksrandigt, med diskret skjorta, välputsade svarta skor, slips, kortklippt välkammad frisyr ... och så kan man ana heltatuerade armar när personen sträcker fram en hand för att hälsa... Den där klockan funkar på samma sätt, om man bara vill antyda någon slags rebellisk anda... (till skillnad mot att bära en stålsportis till nyss nämnda outfit, som numera är långt vanligare än att bära en kostymare - och därför inte ett dugg "rebelliskt").

Och eftersom min andra hälft motsätter sig helarmstatueringar (på mig), så återstår väl att börja söka efter en helgulds OQ... :D

A
 

JohnDoe

Rolex
Snubblade in på en OQ tråd och där hittade jag den här ljuspunkten i vintermörkret. Väl värt att bumpa upp. Såg att de gått upp rejält nu....
 

Maydate

Breitling
Har en komplett antagligen oanvänd från 89 med svart tavla, vågar fan inte ha på mig den med tanke på halvdana skick utan tillbehör går för 110-130tkr. Kanske ska testa lägga ut den här på Ks :)
 

Mauritz

Rolex
Grym klocka.....
QUpHEzK.jpg
 

Oew

Rolex
Det kommer! ;) tänkte göra ett inlägg om den men är ny här så vet inte hur det funkar, får man inte göra nya inlägg direkt?
Mvh
Jodå du får göra nya inlägg men du får inte posta i köp & sälj direkt. Kolla igenom forumreglerna, gå sen till diskussion och starta en tråd med massor av bilder!
 
Topp