• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Loake Aldwych 1880 UK8

Belic

Cartier
Hej!

Säljer tre par Loake Aldwych 1880! Grymma oxfords i mörkbrunt kalvskinn! Ett måste i skogarderoben och kan användas till allt.

Skick: Helt nya med box, booklet och extra skosnöre.
Pris: 1850:- (Nypris 2500:)
Storlekar: 8UK

Finns för F2F i Stockholm alternativt kan de skickas men då betalar köparen frakten.


MVH
Belic
image.jpg
 

Belic

Cartier
Har någon önskemål om flera bilder så går det att ordna. Vill någon komma förbi för att testa funkar det(bor och jobbar i sthlm city).

Skorna är som sagt i nyskick och det är ingen konstig läst eller liknande(vanliga F-lästen).

Inga byten och ingen möjlighet till prutning.

Har ni frågor kan ni kontakta mig via PM.
 

Belic

Cartier
UK8.5 samt UK9 är reserverade till imorgon då köparen är osäker på storlekarna.

UK8 finns kvar!
 

Belic

Cartier
UK8 samt UK9 finns då köparen aldrig dök upp idag!

Jag finns på Kungsgatan 60 imorgon mellan 9-16. Annars finns jag i Vasastan om ni vill köpa dom F2F.

MVH
Belic
 
Topp