• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines conquest vhp blå (prisbump)

Paraflax

Omega
2-Faktor
Pris
5500
Returpolicy
Om så överenskommet innan
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej.
Fick denna som delinbyte av en forummedlem för strax över ett halvår sedan, har använts vid hemmakontoret ett par gånger men annars förblivit i lådan så dags att den får vandra vidare. Klockan är utplockad december 2020 från klockia och kommer fullset tsm med ett blått läderband som jag hade tänkt sätta på men som jag aldrig kom till skott med. Skickar även med ett par longines (urmakar-) handskar i strl S som jag fick av en bekant :)

Med avseende på noggrannhet så är detta är en av de bästa quartz uren som går att få till detta pris med en specifikation på +/- 5 sekunder per år. Dvs i paritetet med GS limited edition.
Ovanpå det så finns även perpetual calendar samt en batterisparfunktion.

Diameter 41 mm och 5 atm vattenresistans. Pris 6000 kr 5500 kr
Skicket är väldigt bra några små hairlines men inget annat att anmärka på.
Mer info finns på longines hemsida https://www.longines.com/en-se/watch-conquest-v-h-p-l3-716-4-76-6

Spårbar frakt ingår i priset, se gärna min GG tråd för referenser.

IMG_20210912_144900.jpg
IMG_20210912_144932.jpg IMG_20210912_144911.jpg IMG_20210912_145043.jpg IMG_20210912_145120.jpg IMG_20210912_150511.jpg
 
Senast ändrad:
Topp