• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lyxproblem!

Har ett litet lyxproblem, jag sitter på 2 stycken Breitlingen Superocean Heritage 42 en med grön bezel från jan 2015 och en med grön från aug 2014! Jag ska sälja en men vet inte vilken! Grön eller Svart? Vad tycker panelen?

image.jpg
image.jpg
 

Pälle

Cartier
Pledge Member
jag hade sålt den svarta! den gröna är ganska diskret men ändå lite roligare kanske :)
 

Ponlarsson

Panerai
Jag hade behållt den gröna, den känns mycket roligare. Svårmatchad tror jag inte heller att den är, det mesta som funkar med marinblått brukar funka med mörkgrönt.
 

joca

Patek
2-Faktor
Jag hade lagt ut båda och sedan sålt den som säljs helt enkelt. Tycker båda är schyssta så 50-50 för min del alltså :)
 

Callxx

Cartier
2-Faktor
Det lutar mer åt den gröna faktiskt! Jag hade gärna lagt ut den här men problemet är att jag bor i Norge och det är jävla skit att skicka till Sverige, tillkommer tull och moms även på begagnat

Vart i Norge?
Om det blir för jobbigt för dig och du känner att du vara vill bli av med en av dem så kan jag köra upp och hämta den... Bor relativt nära gränsen!
En såkallad win-win!
 
Topp