• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mårts affärer

NiklasUn

Breitling
Utmärkt att göra affärer med, korrekt beskriven produkt och snabb leverans!
Från en numera nöjd ägare till en Magrette Regattare Tika.
 

pietu

Breitling
Köpte en klocka från Mårt. Allt gick utan problem och klockan är väldigt snäll. Nöje att göra affärer med honom!
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Anonimo av @mårt
En på alla sätt utomordentlig affär. Att Mårt dessutom är ytterst hjälpsam och trevlig gjorde inte upplevelsen sämre. 110% Goodguy i min bok.
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en klocka av @mårt och kan varmt rekommendera att göra affärer med den här killen!
Trevlig och bra kommunikation, skick som beskrivet om inte bättre vad jag kunnat se än sålänge.
100% GG och jag gör gärna affärer igen. :)
 

F0ppa

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en klocka av @mårt allt var enligt beskrivning, och hela affären gick mycket smidigt, fick också ett snabbt intro till Panerai världen :) under en trevlig pratstund.

goodguy!
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en klocka till @mårt
Bra kommunikation och snabb betalning, andra gången vi gör affärer och förhoppningsvis inte sista. 100% GG!
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Köpt av @mårt på distans. Snabb och trevlig kommunikation och klockan anlände till mitt utlämningsställe 18h efter jag swishat! Goodguy som rekommenderas :)
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Sålde en klocka till @mårt som sedan skickades tillbaka helt enligt överenskommelse. Bra kommunikation, snabb betalning och frakt. Solklar GG. Rekommenderas varmt.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Köpte lite straps av Mårt. Rak, smidig och trevlig kommunikation rätt igenom. Även ruskigt snabb att lägga pryttlarna på lådan. Definitivt en goodguy i min bok. Gör gärna fler affärer med honom i framtiden.
 
S

stewart

Guest
Köpte en klocka på distans,mycket smidig affär och en toppenfin klocka,jag är mycket nöjd med köpet!helt klart en GG i min bok
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt av @mårt en andra gång och återigen är allt tipptopp! 😃
Gött med lite surr om klockor vid F2F, tack för affären 😊
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka f2f av @mårt
Otroligt trevlig och smidig affär på alla sätt och vis! 😃 En trevlig liten pratstund blev det när vi träffades och jag fick med mig hem en klocka helt enligt beskrivning!
Helt klart 100% goodguy och jag gör mer gärna affärer igen om möjligheten infinner sig 😃
 
Topp