• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Möjlig scam på Tradera - Breitling Navitimer Heritage

BadkarsPiraten

Vacheron
Rapportera den för scam, ser att tre pers redan budgivit på den.
Om något så använder han dina bilder vilket är mot reglerna. Vill han lägga upp igen så får han ta egna bilder.

"Exempel
Följande är inte tillåtet på Tradera:
En användare köper en tröja på Tradera. Tröjan passar inte och köparen vill därför sälja den vidare. Han använder då bilden från den första annonsen, utan att ha fått säljarens/upphovsrättinnehavarens tillstånd."
 

Jagerloo

Breitling
Hoppas jag med, det va min tanke om jag hade vunnit. Hade han bara haft lite positiva omdömen och svarat på mina 3 mail så hade jag budat. Aja då är det bara att ge sig ut på jakt igen på en Navitimer.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Grym klocka, kan sakna den ibland.
Misstänker dock att detta är klar scam.
Annonstext och bilder var inte så pass bra och nuvarande ägare lär ha dålig koll på att den ursprungligen kommer från mig via Klocksnack.
 

Jagerloo

Breitling
Det kommer bli min nästa klocka, en breitling navitimer av nått slag. Varken köpare eller säljare har fått positivt ännu på tradera så det ska bli spännande och se hur det slutar :)
 
Topp