• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

M26

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
En väldigt trevlig bekantskap och kul snack! Köpte en Oris av @M26 F2F och allt gick hur smidigt som helst. Rekommenderas! :)
 
  • Like
Reactions: M26

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Köpte en klocka i 50k+ av @M26 Toppen i kommunikationen från början och paketeringen är svårslagen. Bättre Goodguy får man leta efter. Grym säljare!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har sålt en klocka till @M26 som förskottsbetalades och sen levererade jag personligen. Otroligt trevligt, smidigt och enkel att ha att göra med. Mina rekommendationer!
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Köpt ytterligare en pjäs av M26. Fortfarande 100% good guy, och en snubbe jag mer än gärna hade träffat IRL för en kopp kaffe och klocktjöt! Inget att anmärka på, klockan var i precis det skick som
Utlovades, inslagen mer än väl och priset var bra! 5/5
 

Meridius

Panerai
2-Faktor
Sålde en klocka på distans till @M26, snabbt och smidigt. En hyvens karl med oklanderlig smak i klockor som jag gärna gör fler affärer med! 💯
 
  • Like
Reactions: M26

LoveL

Rolex
2-Faktor
Handlat ännu en bronzare av bäste @M26. Kanonskick med rätt patina. Full set, fint skick som utlovat, trevlig fika f2f med trevligt snack. 110%go gubbe for sure! 😘
 
  • Like
Reactions: M26

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Köpt en Zelos av @M26 , betald på distans och levererad F2F. Snabb och tydlig kommunikation och fick klockan hemlevererad bara några timmar senare. Supersmidig affär och jag har uteslutande positivt att säga om @M26 , rekommenderas och två tummar upp!
 
  • Like
Reactions: M26

neptun

Cartier
2-Faktor
Köpte klocka av @M26 , snabb och trevlig konversation och 1:klassigt förpackad, klockan i perfekt skick 100 GG, gör gärna affär igen.
 
  • Like
Reactions: M26

ArakanI

Breitling
2-Faktor
Köpte en klocka av @M26. Fick snabbt hjälp av honom och dagen efter så svängde han förbi kontoret med klockan. Informationen och bilderna i annonsen var kanonbra och köpet gick supersmidigt. 10/10 GG!
 
  • Like
Reactions: M26

Isel93

Omega
Klumpa ihop alla kommentarer i tråden och ta dem på allvar. Sigge är en dunder kille att ha o göra med vid affärer. 10/10!
 
  • Like
Reactions: M26

linus84

Omega
Sålt en Tudor till @M26 .
Hela affären var otroligt trevlig med bra och tydlig kommunikation. Vi avslutade med en hel del klocksnack vilket alltid är trevligt 😊.

💯 GG som jag mer än gärna både gör affärer med och snackar med igen 👍
 
  • Like
Reactions: M26
Sålde en Gruppo gamma vanguard till @M26
En väldigt trevlig köpare samt snabb betalning så gör gärna affärer med denne herre igen.
Mina varmaste rekommenderationer en GG i min bok.
 
  • Like
Reactions: M26

C15

Breitling
2-Faktor
Har bara gott att säga om Sigge , det gick smidigt, snabbt och var supertrevligt under hela konversationen. Tack 🙏
Hoppas vi gör fler affärer 🥂
 
  • Like
Reactions: M26
Topp