• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MC Triumph Thruxton 2004

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_4559.JPG

3100mil, sista årsmodellen (2004) med chackrutor på tanken, förgasare och
clip-on styre. Nya däck fram och bak, nya bromsbelägg fram och bak. Besiktad
utan anmärkning 2017-06-27, skatt precis betalad.

Jag har ägt den sedan 2010. Den startar alltid, går klockrent och har aldrig
strulat. 100mil/år rättfärdigar dock inte att jag har kvar den. Alla modifikationer för rätt caferacer -stuk är redan gjorda.

  • Svart framskärm (Mas Engineering).
  • Monza-tanklock
  • Snyggare backspeglar (från nyare Thruxton).
  • Sänkt original-instrumentering (enkelt att ändra tillbaka).
  • Rensad bak (tillbehör från Mas Engineering, ingen fult hemmafix).
  • Mindre blinkers fram och bak.
  • Snyggare broms och kopplingshandtag.
  • Effektsystem från Mas Engineering (grymt ljud! Originalsystemet medföljer för besiktningen).
  • Ställbar bakfjädring från Bitubo (gör stor skillnad mot originalfjädring).
  • Ombestyckade förgasare och effektluftfilter.
  • Neddrevad två kugg på bakdrevet (ger skönare varvtal).

Önskar inga brevvänner eller galna bytesförslag, byten är ej aktuellt. Betalning sker via Swish för bådas säkerhet.

Pris: 52500 kronor
Retur: Nej
 
Topp