• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Med risk för att bli hatad:)

Heken

Breitling
Vad tycker ni om min Deep Blues Nato 300 PVD och min moddade SKX009?
Jag tycker att Deep Blue är en klocka som Seiko själva borde tillverkat och jag är grymt nöjd. Förutom lumen som suger!
Älskar dock min 007 med:)
index1.jpg
index.jpg
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Inte alls någon risk för att du ska bli hatad. En skx är ju en skx, öppen för moddning. :) Ingen helig gral om man säger så.
Jag gillar DP.
 

anders.p

Breitling
Hittar ingen tråd enbart tillägnad Deep Blue, så provar här. Vad tycker ni alla om Deep Blue? Äger en själv, men har pinsamt dålig koll på dem. Tacksam för synpunkter.:)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Hittar ingen tråd enbart tillägnad Deep Blue, så provar här. Vad tycker ni alla om Deep Blue? Äger en själv, men har pinsamt dålig koll på dem. Tacksam för synpunkter.:)

Jag är blandad, beror helt på modell. En del nja och en del bra! Ägt ett par, gillade framförallt master 2000. Skulle kunna äga igen :)
9CF5A9CB-AF69-478A-B60B-70F3A747B05D.jpeg


Dessa är trevliga med!
33621CD3-2027-493D-AA9A-1545844D945E.jpeg


E425758F-1A20-48E6-8709-5C14E80F06F5.jpeg

C3C48D92-DC1B-4142-9321-F88C2DC3F46D.jpeg


Och så vidare :)
 

anders.p

Breitling
Mycket trevliga! Har själv en Depthmeter Ana/Digi. Den har dock under senare tid börjat strula. Den signalerade för lågt batteri (sekundvisaren gick 2 sekunder i taget) varpå jag lämnade in för batteribyte. Problemet kvarstod dock. Lämnade in den hos urmakaren, men de hade inget vettigt svar. Känt problem?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Mycket trevliga! Har själv en Depthmeter Ana/Digi. Den har dock under senare tid börjat strula. Den signalerade för lågt batteri (sekundvisaren gick 2 sekunder i taget) varpå jag lämnade in för batteribyte. Problemet kvarstod dock. Lämnade in den hos urmakaren, men de hade inget vettigt svar. Känt problem?

Ingen aning, trist! Den modellen är cool med :)
 

Heken

Breitling
Jag växlar mellan min Nato 300 och min SKX 007. Gillar båda så pass mycket att min Tudor och min Anonimo sällan får handledstid.
 

Heken

Breitling
Använder en Suunto dykdator när jag dyker, så tyvärr så har jag inte testat nån av dom. Och DPn är ganska ny så jag har inte ens testat den under vatten, den har bara fått smaka på duschen:)
 
Topp