• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Min väg genom AP-träsket (bildkavalkad Audemars Piguet) *uppdaterad 2018-07-13*

Vilken AP tycker du är snyggast?


  • Totala väljare
    236
Fantastiska klockor, ursäkta om det är en privat fråga men vad jobbar du med som har råd att köpa AP efter AP? Visst sälja den gamla och lägg en mellanpeng men ändå, det är inte 20 000 kronors klockor?
 

JesperO

Rolex
Fan, helt missat denna tråd. Galet fina klockor du gått igenom.
Tycker pandan är fantastiskt på alla sätt, kanske att den är lite stor.
Visst är 15300 det givna valet, men hade jag kunnat hade jag haft en 15300 och en panda... optimalt.
 

Espresso

Cartier
Kul läsning och beskrivning av din AP-resa. Jag har alltid varit svag för bumblebeen, men aldrig haft förmånen att se den live. Kan tänka mig att det är en klocka som känns sjukt unik och rätt i början men som man lättare tröttnar på?

Får se om jag landar i AP-träsket med någon dag.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
En AP Royal oak ligger ohotat högst i klockavdelningen på min "Bucket list". Finns det någon här som ägt quartz varianten som kan dela med sig av sina tankar kring klockan.
 
Topp