• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mini-GTG Malmö C...

Camo00

Patek
RicVin, RosaCasio och undertecknad. Mycket trevligt!
20130123_192324_zps95dc2ee9.jpg




Broad Arrow, PO och en billig homage... ;)
20130123_192313_zpscdd8d352.jpg




RicVin är snäll ocv hyr ut sin BA för 15:- per påbörjad timme...
20130123_191941_zpsb0a0a215.jpg




Det här är väl ingen Rosa Casio??? :shock:
20130123_192144_zps5fb13d0e.jpg
 
Härligt här var ju bilderna!
Ser bra ut!
Nå vem av er blir först oredlig och försöker byta bort dinkan mot att få skeda upp Björn Ranelid?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
GTGern avlöpte väl. 3 städade herrar som vare sig vaskade någonting eller antastade Ranelid. :)
Tack för trevligt sällskap!
Någonting säger mig att Cam00 snart kommer köpa en Omega;-)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Mini-GTG Malmö C...

RicVin skrev:
GTGern avlöpte väl. 3 städade herrar som vare sig vaskade någonting eller antastade Ranelid. :)
Tack för trevligt sällskap!
Någonting säger mig att Cam00 snart kommer köpa en Omega;-)

Haha, måste ju! Du märkte ju när jag försökte byta våra... :)
 

RosaCasio

Cartier
Mycket trevligt och mycket städat, ( kanske pga onsdag och att jag höll mig till vatten )

Nånting säger mig att jag måste lägga en beställning på en rosa casio g-shock eller nått.
 

Itson

Omega
RosaCasio skrev:
Mycket trevligt och mycket städat, ( kanske pga onsdag och att jag höll mig till vatten )

Nånting säger mig att jag måste lägga en beställning på en rosa casio g-shock eller nått.
Bumpade upp tråden "pappas sena julklappar" åt dig. Ingen orsak :lol:

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
 

RosaCasio

Cartier
Det är sjukt kul när man blir överraskad.

Innan GTGn trodde jag att jag skulle bli köpsugen på en Rolex eller nått liknande, och nu har jag "tvingats" lägga ett bud på en rosa Casio G-Shock......och hoppas att jag vinner budgivningen. Sen var det dålig uppslutning av riktiga Malmöiter....Malmöbröder - skärpning till nästa gång.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Mini-GTG Malmö C...

RosaCasio skrev:
Det är sjukt kul när man blir överraskad.

Innan GTGn trodde jag att jag skulle bli köpsugen på en Rolex eller nått liknande, och nu har jag "tvingats" lägga ett bud på en rosa Casio G-Shock......och hoppas att jag vinner budgivningen. Sen var det dålig uppslutning av riktiga Malmöiter....Malmöbröder - skärpning till nästa gång.

Räknas man inte trots tio år av kvalitetstid på Stadion, Golden, Atalay och svartklubbarna på Karlskronaplan... :(
 

RosaCasio

Cartier
Re: Sv: Mini-GTG Malmö C...

Camo00 skrev:
RosaCasio skrev:
Det är sjukt kul när man blir överraskad.

Innan GTGn trodde jag att jag skulle bli köpsugen på en Rolex eller nått liknande, och nu har jag "tvingats" lägga ett bud på en rosa Casio G-Shock......och hoppas att jag vinner budgivningen. Sen var det dålig uppslutning av riktiga Malmöiter....Malmöbröder - skärpning till nästa gång.

Räknas man inte trots tio år av kvalitetstid på Stadion, Golden, Atalay och svartklubbarna på Karlskronaplan... :(


Det var såklart inte menat som något negativt mot dig :) mer en uppmaning till folk med samma dialekt som mig typ.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Mini-GTG Malmö C...

RosaCasio skrev:
Camo00 skrev:
RosaCasio skrev:
Det är sjukt kul när man blir överraskad.

Innan GTGn trodde jag att jag skulle bli köpsugen på en Rolex eller nått liknande, och nu har jag "tvingats" lägga ett bud på en rosa Casio G-Shock......och hoppas att jag vinner budgivningen. Sen var det dålig uppslutning av riktiga Malmöiter....Malmöbröder - skärpning till nästa gång.

Räknas man inte trots tio år av kvalitetstid på Stadion, Golden, Atalay och svartklubbarna på Karlskronaplan... :(


Det var såklart inte menat som något negativt mot dig :) mer en uppmaning till folk med samma dialekt som mig typ.

I know... ;)
 
Topp