Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Mofo

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Sourcenemy, 25 maj 2015.

1. Sourcenemy
    Trådstartare

Sourcenemy Torpare

Från:
    Östersund
    Jag och Mofo tog och bytte lite grejer, och måste säga att det var skönt att få ha med nån smidig efter alla stolpskott på Blocket. Mofo var snabb att skicka inget jidder alls så kan varmt rekommendera han ;)
    Nu sitter det en Seiko Monster Black på armen och ett leende på läpparna.

2. mofo

mofo Friends of KS

Från:
    Skåne
    Hehe, tackar för de fina orden. Dock så blev det lite fel.
    Du ska skriva i Min tråd som ligger här --> mofo

Du skapar sedan en egen tråd, med Ditt namn i Goodguy badguy tråden, som jag sedan skriver i.
    Du kan ju meddela en moderator om att du råkat skapa en tråd som blev lite fel så tar de nog bort den.
    När du skapat din egen tråd så så meddela mig så skriver jag några rader där.

Ha det
    /Fidde