• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Moorflax

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Bytt en Armida i brons mot en väldigt fin Orient med Mattias.
En superbt genomförd affär hela vägen, otroligt trevlig och bra kontakt och blixtsnabb leverans.
110% goodguy jag gärna gör fler affärer med! :)
 
Senast ändrad:

N1cklas

Omega
Köpte en Armida a1 av Mattias. Hur smidigt som helst. Allt enligt beskrivning och bra kontakt! Riktig goodguy..
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Sålt en Sinn 103.
Kanonsnabb betalning och en trevlig kontakt. Inga konstigheter att göra affärer med och kan utan problem göra det igen. :)
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en Citizen till Moorflax. Prompt betalning och trevlig dialog. Gör gärna affärer igen med honom :)
 

Jonas81

Breitling
Köpte precis en Citizen. Bara postivit. Snabb respons, leverans och klockan var enligt beskrivning om inte bättre...
Tummen upp!
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte den s.k. "Gula grisen" av mister @Moorflax! Exemplarisk och mycket trevlig kontakt, samt snabb leverans. Bara gott att säga om den här mannen, rekommenderas varmt. Såklart 100% goodguy! :)
 

Moody

Rolex
Nu har jag gjort affärer med Mattias igen, men denna gången sålde jag en klocka, gick precis lika smidigt nu som förra gången!
/Adrian
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en Sinn 556i f2f av Mattias. Riktigt trevlig karl och affär. Good guy till 100%!
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Köpt Sinn-gummi av Moorflax. Supertrevlig kille, smidig affär och reptilsnabb leverans!
Tveklöst Good guy!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Sålt Breitling till @Moorflax
Ytterst trevlig affär men snabb betalning och trevlig kommunikation.
Får mina starkaste rekommendationer, med andra ord 100% goodguy:)
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Har köpt en Panerai på distans tidigare av @Moorflax, denna gången köpte jag en Rolex. Vi träffades över en fika, blev även lite trevligt klocksnack.
Sagt det tidigare, rekommenderas till 100%
 
Topp