• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mosse

mosse

Omega
Lämna gärna en kommentar om vi har genomfört en affär via Klocksnack!

Med vänliga hälsningar
Måns
 
Senast ändrad:

Anden

Cartier
2-Faktor
Sålde en Sumo till mosse, inga problem där. Trevlig och betalar snabbare än vinden. Goodguy!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Sålt en klocka till mosse
Trevlig kontakt, snabb betalning och smidigt som satan! Goodguy!! :)
Tack!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har köpt en klocka i 3000kr klassen av mosse. Den skickades snabbt och allt stämde överens med beskrivningen av klockan.

I min bok är mosse 110% Goodguy! :)
 

OssianOtt

Breitling
Köpte mej en Glycine utav mosse, riktigt trevlig kille med finfin smak i klockor, som säkert med det mesta annat :) Stor guldstjärna i min bok! 100% Goodguy
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Sålt en klocka till mosse. Betalning inom någon minut så utan att blinka en 110% goodguy och jag gör gärna affärer med honom igen :)
 

JonasF

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka av mosse. Snabb svar från honom på PM, snabb leverans, korrekt beskrivning av klockan i annonsen mm, 100% goodguy!
 

Rookie

Cartier
2-Faktor
Köpte klocka utav mosse. Träffades F2F hemma hos honom där affären genomfördes. Klockan var enligt beskrivet skick och affären gick smidigt. Trevlig kille att ha att göra med. 100% goodguy!
 

Poppe

Cartier
Köpte en bulova av mosse. Bra kontakt och snabbare leverans än en beställning på Burger King. Absolut en good Guy i mina ögon
 

Wi

NLA
2-Faktor
Har sålt till Måns i 35'-klassen. Väldigt snabb och trevlig kommunikation, efter överenskommelse kom betalningen omedelbart. Jag kan absolut rekommendera Måns.
 

Frobomm

Omega
Mosse agerade mellanhand när jag sålde en Rolex i 20' klassen och gjorde detta exemplariskt. Skulle absolut göra affär med honom igen, 100 % goodguy!
 

HerrErpa

Breitling
Köpte en datejust 1601:a av herrn och har bara goda vitsord att lämna om honom - pålitlig, trevig, "bra-på-att-packetera" etc.!!
 

Marhoi

Friends of KS
Jag initierade kontakt mellan mosse och min goda vän som inte (ännu) är medlem här på KS vid en försäljning av en Tudor 79090. Affären genomfördes på ett mycket smidigt sätt och både jag och min vän är mycket nöjda.

mosse är en good guy!
 

fdaun

Omega
2-Faktor
Köpte en Tudor Black Bay av mosse - gick hur smidigt som helst och är riktigt nöjd med klockan!
Måns är en riktig good guy!
 

kabro

Cartier
Mött upp Måns för att köpa ett par dojjor.
Snabbt och smidigt och skorna överensstämde med annonsen, stämplar som good guy!
 
Topp