• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MrJohn

MrJohn

Omega
Kom gärna med feedback kring hur du upplevt att göra affärer med mig, tack på förhand! :)

Mvh John
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Köpte en Zelos av @MrJohn och det var en kanontrevlig och enkel herre att göra affär med. Grymt bra kommunikation och verkligen supersmidig att ha o göra med. Kan verkligen rekommendera denna herre som i min bok är 100% GG. Tack för affär! :)
 

tHe_wiRe

Breitling
Mycket trevlig, och enkel att komma overens med. Fin dialog, dar inga fragor ar for dumma och kanns valdigt trygg vid distans-affarer med flera forsiktighetsatgarder.

100% nojd med bade affar och person!
 

Patrik Rosén

Breitling
2-Faktor
Köpte en Seiko, skrev ett mess typ kl 5:30, affären var avklarad innan 08.00 och klockan anlände välpackad och enligt spec dagen efter! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
 

Dcay

Breitling
Köpte en Zelos Swordfish av John, riktigt bra bemötande, besvarade alla mina frågor på ett ypperligt sätt.
Tog sig tiden att åka förbi min arbetsplats påväg till jobbet då jag hade svårt att komma ifrån.
Rekommenderar verkligen denna säljare!
 

Theta

Breitling
Köpte en SKX007 av MrJohn. Allt gick snabbt och smidigt och han är oerhört mån om att allt ska bli rätt. Stark rekommendation!
 

Haggz

Breitling
Köpte en SPB059 med länk av John. Ser ut som ny efter 1år beg.
Otroligt trevlig och hjälpsam som svarar snabbt, tar mer bilder vid efterfrågan och skickade 30 min efter betalning.
Bra packat paket!

Hade lätt köpt fler klockor av MrJohn, 10/10
 

Murthaug

Breitling
Fyller på i hyllningskören, trots att den rådande pandemi gör sig påmind löser @MrJohn affären klockrent. Bra kommunikation och bemötande, paketerade klockan enligt konstens alla regler och inga konstigheter. Rekommenderar köp!
 
Topp