Finns det något billigt och bra alternativ till Muc-off? Går ju åt en flaska på typ 2v.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vatten med diskmedel i.
Finns det något billigt och bra alternativ till Muc-off? Går ju åt en flaska på typ 2v.
Cool hoj.Årets första runda. Kan bara gå uppåt härifrån.
Den där miljön ser fantastisk ut, och lyxigt med utmärkta slingor. Var är det?Pausglänta och årets första långa runda. Men det går sakta, jag har uppenbarligen blivit klen under vintern.
Jag håller med dig, det får bli en cykeltvätt efter jobbet, hoppas komma ut på en runda framåt kvällen.Jag får sånt fantastiskt MTB-sug när jag ser andras åkning - inspirerande!
Lunsen, naturreservat precis söder om Uppsala. Mestadels ganska karg tallskog med roliga hällar, men även gott om våtmark och riktiga surhål... Egentligen är det inte anpassat för MTB alls, utan den lilla triangeln på stolpen säger "vandringsled, cyklist ska lämna företräde". Än så länge inga jättekonflikter om lederna, men cyklisterna blir fler och fler...Den där miljön ser fantastisk ut, och lyxigt med utmärkta slingor. Var är det?
Det finns värre ställen att vara på.. Skön färg på cykeln. Grattis.Så, då hamnade man här igen
Jo det är förvisso sant, problemet som sambon sa; "Ännu ett svart hål att kasta pengar i!"Det finns värre ställen att vara på.. Skön färg på cykeln. Grattis.
Jag har sår på smalbenen varje säsong sedan jag återupptog MTB-andet. De där jäkla dubbarna på pedalerna är suveräna för greppet men förödande för strandraggar-benen
Hur man hittar en som kör Mtb i en folkmassa.
1 rad på smalbenet = marklyft
Hur man hittar en som kör Mtb i en folkmassa.
Jag blev lite förvånad för det händer mig väldigt sällan numera. I början slog jag i hela tiden.Jag har sår på smalbenen varje säsong sedan jag återupptog MTB-andet. De där jäkla dubbarna på pedalerna är suveräna för greppet men förödande för strandraggar-benen
Trevligt med LaufeyHade en skön eftermiddagstur på mestadels snälla stigar i vacker miljö.