• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mysmögeldykartråden

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
image.jpg

Dagens fångst !
Känns supernice !
Sjukt lätt, som luft på armen .
Riktigt grym! Grattis! Berätta mer!
 
  • Like
Reactions: Ako

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Grattis! Jag var också på och nosade på den där, riktigt cool! I annonsen stod det att serienumret var på sidan av boetten... får man se bild på det?
Tack!
Hehe, jag gjorde mitt yttersta i mörkret att fånga s/n på boettsidan.
Klockan har ju levt på havsbotten bredvid Kapten Haddocks vrak hela sitt liv så det är inga tydliga siffror vi pratar om:)
image.jpg
 

nifag

Cartier
Den har visats i tråden tidigare, men är sen ett par månader tillbaka efter långservice. Först service och glasletande i ett knappt år hos Farfars klocka, sen det slutgiltiga glasslipandet hos McGyver. De var överens om att originalglaset var tämligen speciellt... Hursomhelst är jag mycket nöjd med slutresultatet!

image.jpg
image.jpg
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Den har visats i tråden tidigare, men är sen ett par månader tillbaka efter långservice. Först service och glasletande i ett knappt år hos Farfars klocka, sen det slutgiltiga glasslipandet hos McGyver. De var överens om att originalglaset var tämligen speciellt... Hursomhelst är jag mycket nöjd med slutresultatet!

image.jpg
image.jpg

Oj, vad fin den blev... :)
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Den har visats i tråden tidigare, men är sen ett par månader tillbaka efter långservice. Först service och glasletande i ett knappt år hos Farfars klocka, sen det slutgiltiga glasslipandet hos McGyver. De var överens om att originalglaset var tämligen speciellt... Hursomhelst är jag mycket nöjd med slutresultatet!

image.jpg
image.jpg
Grym!! Den ser helt overklig ut. Vad mäter en sådan där kudde?
 
Topp