Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens lagom mögliga landmina..
Helt Rätt !!15 år sen jag ägde en Scuba300. Nu dök en upp här så jag var bara tvungen…
Den såg liten ut! Vad är det för diameter på den?Servade min mors gamla Aetos nyligen som hon ska få tillbaka när hon fyller 65 nu i juni.
Ja den är ganska liten och pillig att arbeta med, speciellt då verket inte är runt heller.Servade min mors gamla Aetos nyligen som hon ska få tillbaka när hon fyller 65 nu i juni.
Riktigt fin!Ja den är ganska liten och pillig att arbeta med, speciellt då verket inte är runt heller.
27mm är vridringen.
Här är bild på verket
Här klappar hjärtat för Pierce.. Då som nu !!
Kul, har du en med alltså?Här klappar hjärtat för Pierce.. Då som nu !!
Seikodykare från 80-talet skulle jag säga.Vilken är den mesta mysmögeldykaren? Är Citizen aqualand???
Tror mig ha en original länk till den ifall det skulle vara intervjun (ser ut som min gamla).Älskar känslan när en lika möglig skrotlänk från byrålådan visar sig sitta som en smäck på mögeldykaren!