Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej!
Fortsätter mitt sökande av Panerai med att ställa frågan vilka butiker i mellan-sverige som säljer Panerai? Så man kan åka dit, känna och klämma lite.
Mvh
De enda handlare som på uppdrag av Panerai säljer klockor i Sverige är den nya Paneraiboutiquen som ligger vägg-i-vägg med Nymans (Nymans säljer inte längre Panerai) och Krons Ur som är AD.Nymans ur i Västerås och sthlm säljer panerai.
Tack för svaret!Nymans ur i Västerås och sthlm säljer panerai.
I’m Vintage I Gtb har ofta ett antal Panerai inne och är duktig på dom.Tack för svaret!
Du vet ingen runt Örebro- Jönköping- Göteborgs området?
Bara småhandlare. Det är Köpenhamn eller Stockholm som gäller för lite utbud.Tack för svaret!
Du vet ingen runt Örebro- Jönköping- Göteborgs området?
Får bli ett besök vid nästa Stockholms resaBara småhandlare. Det är Köpenhamn eller Stockholm som gäller för lite utbud.
Klarlund? Har de i så fall både 44mm och 47mm?Bara småhandlare. Det är Köpenhamn eller Stockholm som gäller för lite utbud.
Jag var där i somras, minns inte riktigt, men säkert något. Alltså, det finns ju väldigt lite 47mm (i alla fall i billigare form) i nuvarande kollektion, så det gäller utbudet i Stockholms Paneraibutik också såklart.Klarlund? Har de i så fall både 44mm och 47mm?
De flesta 47mm som vi snackar om här, som 372 exempelvis, lämnade kollektionen för några år sedan.Klarlund? Har de i så fall både 44mm och 47mm?
Jag var där i somras, minns inte riktigt, men säkert något. Alltså, det finns ju väldigt lite 47mm (i alla fall i billigare form) i nuvarande kollektion, så det gäller utbudet i Stockholms Paneraibutik också såklart.
Tänkte främst på känna och klämma och få en någorlunda uppfattning. Är mer intresserad av att köpa begagnat.De flesta 47mm som vi snackar om här, som 372 exempelvis, lämnade kollektionen för några år sedan.