• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Namaste

PerH

Omega
2-Faktor
Köpte en Casio Oceanus av @Namaste och är kalasnöjd. Supersnabb leverans och extremt väl paketerat. Klockan var i betydligt finare skick än vad som lät påskinas i annonsen. Utan minsta tvekan en Good Guy!

DSC03682_1.jpg
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka till @Namaste
Allt i affären var helt perfekt, snabb betalning och trevlig kommunikation.
Han får högsta betyg i min bok, certifierad Goodguy 🤩
 

fs3

Breitling
Köpt en klocka av Namaste.
Trevlig, hjälpsam och snabba svar!
Skickades snabbt, bra förpackat och extra plus för personligt meddelande (och en liten extra gåva)
Köper gärna av Namaste igen!
 

Carsten

Breitling
Kan inte rekommendera denna säljare @Namaste. Dette var förste gång jag forsökte att göre affär på detta forum. Har handlat klocker på många olicka forum och chrono24 gjennom de sista 15 år utan problem alls Denna säljare svar inte på flera mails och säljer klocken för mindre en jag skulle ville ha betalt for den.Hoppas det bara är en enstaka tillfälle och säljare på detta utmärkta forum.
 
Senast ändrad:

Namaste

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Kan inte rekommendera denna säljare @Namaste. Dette var förste gång jag forsökte att göre affär på detta forum. Har handlat klocker på många olicka forum och chrono24 gjennom de sista 15 år utan problem alls Denna säljare svar inte på flera mails och säljer klocken för mindre en jag skulle ville ha betalt for den.Hoppas det bara är en enstaka tillfälle och säljare på detta utmärkta forum.
Ber om ursäkt @Carsten om du känner dig orättvist bemött. Men du har 0 inlägg och ingen aktivitet alls, trots medlem sedan 2016!!

I dessa tider med kapade konton och oärliga personer som härjar på vårt fina forum får man som säljare flera märkliga PM (iallafall jag).

Jag svarade inte på ditt PM, dels på grund av detta, men även det faktum att du ville ringa upp mig på telefon för att prata på en gång. Jag fick en väldigt dålig känsla.
 

Carsten

Breitling
Ber om ursäkt @Carsten om du känner dig orättvist bemött. Men du har 0 inlägg och ingen aktivitet alls, trots medlem sedan 2016!!

I dessa tider med kapade konton och oärliga personer som härjar på vårt fina forum får man som säljare flera märkliga PM (iallafall jag).

Jag svarade inte på ditt PM, dels på grund av detta, men även det faktum att du ville ringa upp mig på telefon för att prata på en gång. Jag fick en väldigt dålig känsla.
Ser inte problemet. Du är inte köpare men säljare så det borde vare jag som köpare som skal vare osäker då jag inte kan vare säker på att du skickar. Jag betalar via Swish och då har du dina pengar och kan skicka . Det var precis därför jag förslog kontakt via telefon så du kunde få en uppfattning at allt var ok och jag inte var en oärlig person. Kanske jag även hade en klocka som du kunde vare intresserad av.
 
Topp