• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Natovintage

hviklun

Breitling
Köpte en Seiko av Natovintage. Betalade i förskott, hade klockan på armen inom en vecka. Allt enligt beskrivning, mycket snabb och trevligt affär. Inga som helst konstigheter!
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Har gjort affär med @natovintage. Eftersom det var lite av en chans erbjöds jag generöst 2 dagars returrätt utan orsak. När det sen visade sig vara 2 mindre missar i beskrivningen så blev det en retur utan några som helst problem. 100% GG
 

Istvan

Breitling
:)

Tack
Snabb leverans trots PostNord mycket nöjd med loopern och bemötandet 100% Goodguy
 

Bilagor

  • upload_2019-11-23_11-11-22.jpeg
    upload_2019-11-23_11-11-22.jpeg
    20.8 KB · Visningar: 3

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Har haft en mycket trevlig och ärlig kontakt med denna kille. Nu blev det, beroende på mig, ingen affär denna gång men det har varit ett nöje oavsett. 100% Goodguy.
 

Npl

Omega
2-Faktor
Kan inte säga annat än 100% goodguy. Köpte en drönare av mig, snabb betalning och mycket trevlig kommunikation. Trots att postnord strulade och förlängde leveransen så blev allt bra tillslut tack vare snabb och smidig kommunikation. Skulle göra affärer igen!
 
Topp