Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Ni som handlat från Finland?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Norrlänningen, 20 augusti 2013.

1. Norrlänningen
    Trådstartare

Norrlänningen Präst

...och skickat med Posti (Finlands motsvarighet till Svenska Posten)?

Vilken speditör tar över frakten i Sverige? Är det Posten, eller är det någon annan?

Jag har ett kollinummer från Finland, men det funkar troligtvis inte då det passerar gränsen antar jag... :wtf:

2. Bingoraalf

Bingoraalf Biskop

Från:
    Malmö
    Tror faktiskt ditt kolli-nr kommer att fungera på posten.se, jag har haft några paket från utlandet som efter ett tag även gått att spåra via posten

3. Beastie

Beastie Mr Cowbell

Allvarligt! Heter det "Posti" i Finland?

Vet inte riktigt varför men jag knäckte mig nu!

Som svar på den fråga så vet jag inte men spontant känns det som om posten tar över. Jag har oxå för mig att jag fick ett utländskt tracking nr och det funkade på postens hemsida när det passerat gränsen.

4. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Japp posti it is :)

http://www.posti.fi/svenska/

mrMyagi gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield