• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nicklas.S

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bytte till mig en klocka mot pengar+klocka. Bra kontakt, snabbt skickat och klockan var som beskriven. Inga konstigheter alltså. Good guy, helt klart!
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Ibland är man inte så snabb. Hittade just denna tråd. Lita inte på denne man!!! Han har störtat både mig och min fru ner i Rolex-träsket!!!

Nej, det var ironi (om någon missade det). Nicklas är 100% Good Guy. Tack för bra affärer! Lev väl!

mvh
garfield
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Bytt klocka med Nicklas, blixtsnabb leverans och trevlig kontakt. Smidigt, precis som det ska vara! Good guy!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Köpte en Rolex Submariner av Nicklas. Affären gick riktigt bra och smidigt, med god kommunikation och snabb frakt. Jag är riktigt nöjd med klockan. Good guy!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Vad ska man säga om en person som uppfyllt mina drömmar och dessutom är fantastiskt trevlig att göra affärer med. Goodguy är bara förnamnet ... ;)
 

BenjiK

Omega
Toppensäljare! Är helt ny på klocksnack men Niklas var hjälpsam, smidig och pålitlig säljare. Snabb respons, snabb frakt och riktigt fin klocka. En säljare att rekommendera!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Då var det dags igen! Det blev så bra förra gången att jag var tvungen att köpa en till klocka av Nicklas.S. Fungerade minst lika bra som förra gången (om det nu är möjligt med tanke på att allt var perfekt då). Grymt seriös och trevlig säljare som blixtsnabbt levererade klockan perfekt förpackad. Sa jag att han är en Goodguy ...? :)
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Har köpt en klocka av Nicklas på distans. Mycket snabb och smidig affär! Klockan var i +50k klassen och var väl förpackad. 100% Goodguy! :)
 

Blixt

Breitling
Har i dagarna köpt klocka av Nicklas. Snabb och smidig kommunikation. Klockan levererades proffsigt inslagen och till full belåtenhet dagen efter min betalning, och i exakt det skick som utlovades. Kan varmt rekommendera att handla med Nicklas.
 

Jayou

Breitling
Gjort en affär med Nicklas, och är helnöjd med allt!
Kom överens på söndagen och hämtade ut klockan, välpaketerad och helt enligt beskrivning på tisdagen.
+++++
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka av Nicklas och jag är helnöjd.
Beskrivningen var helt korrekt, snabba svar och klockan kom snabbt.

:):):):):)/5
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Tredje gången gillt, men det är inte så konstigt att man återkommer när säljaren är så trevlig och säljer så fina klockor. Googlar ni på "goodguy" så kommer det upp en bild på Nicklas.S ... :)
 

Elvis82

Cartier
2-Faktor
Har köpt av Nicklas. Allt från första kontakt, beskrivning av klockan och till paketering av försändelsen har varit toppen! En riktig goodguy som jag gärna gör affär med igen!
 

VCalmen

Cartier
Man är alltid lite i chock när man swishat mycket pengar. Speciellt när man gör det till någon på internet man aldrig träffat. Men Nicklas överträffade alla förväntningar. 100% good guy. Inga konstigheter alls. Tack för en god affär!
 
Topp