• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Norp

TotteH

Patek
2-Faktor
Köpt en helt magisk Squale av denna fantastiska @Norpanjr. Blev erbjuden att köpa den då han visste att jag var intresserad. Då jag inte hade finanserna precis då så erbjöds jag att köpa den när pengarna fanns på kontot. Det är vad jag kallar 100% GG och en riktig klockbroder. Inte första affären och absolut inte den sista. Tack igen kompis 😊
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt god doft till @Norpanjr på distans. Blixtsnabb betalning, trevlig kommunikation och smidig från början tillslut. Rekommenderas! 100% GG i min bok!
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Sålt väldoft påmdistans till @Norpanjr , hur smidigt som helst!
D196B3E6-F0F0-4B52-B919-D7E8966D7A86.gif
 

JIT

Breitling
Köpt ett gummiarmband och en justerbar Clasp av @Norpanjr. Bra dialog, snabb och smidig leverans. 100% GG, rekommenderas!
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Köpt en länk av @Norp . Smidig och trevlig affär på alla sätt och vis. 😊 Snabbt skickat och allt enligt beskrivning. 100% goodguy och jag gör gärna fler affärer i framtiden!
 

embassyone

Omega
2-Faktor
Sålde en Citizen Aqualand C022 till @Norp på distans. Mycket smidig affär och trevlig kommunikation. En mycket bra KSare och självklart en 100% GG. :)
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Sålt till tillbehör till @Norp på distans. Smidigt, trevlig kommunikation och allt så bra det kan bli, rekommenderas varmt, 100% GG!
 
Topp