• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

North

par

Patek
2-Faktor
Även om jag var en svår säljare med kalla fötter så hade North tålamod med mig. Självklar GG:)
 

jmalmsjo

Cartier
Visade intresse för en av @North vintageklockor i somras och när han nu bestämt sig för att sälja den så kom han ihåg mig. Stort tack för en mycket smidig affär!
 

MH123

Cartier
Köpte en ytterst trevlig Longines. Klockan levde upp till förväntningarna och affären gick hur smidigt och snabbt som helst. Trevlig kille dessutom!!
En klar GoodGuy i mina ögon som jag gärna gör affärer med igen.
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Köpte lite finare vintage på distans, klockan var enligt beskrivning och kom fram snabbt efter en trevlig och smidig affär. 100% GG!
 

TheSpeedyShutter

Panerai
2-Faktor
Sålde en klocka i 20k-klassen till @North F2F! Mycket gött snack och smidig kommunikation och betalning. Fick även en klocka i inbyte som var ärligt beskriven (kanske bättre?). Gör gärna fler affärer! 100% GG!
 
Topp