• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nu är FREDAGEN här!!!

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Det är fan inte fredag på riktigt om man inte har postat i fredagstråden!!
image.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor

Kul att du tog hem en :) Jag fick lite kalla fötter pga orolig för snabb patinautvecklingen, går den fort att patinera naturligt? Eller tror du det går sakta och säkert fram ;)

42mm stål skulle komma nästa år, det var en glad nyhet med. Dock antar jag det är tveksamt om den har samma prisbild...
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Kul att du tog hem en :) Jag fick lite kalla fötter pga orolig för snabb patinautvecklingen, går den fort att patinera naturligt? Eller tror du det går sakta och säkert fram ;)

42mm stål skulle komma nästa år, det var en glad nyhet med. Dock antar jag det är tveksamt om den har samma prisbild...


Jag kunde inte låta bli! :)
Jag tror det går lååångsamt ifall man inte mixtrar och joxar med ägg/salt/vinäger som jag har gjort tidigare.

Tror den kommer att hamna på 449 USD med länk och gummi så den blir nog också intressant när den kommer. Jag hoppas att den får behålla glaset med superdome också, det är det enda jag saknar med denna...
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jag kunde inte låta bli! :)
Jag tror det går lååångsamt ifall man inte mixtrar och joxar med ägg/salt/vinäger som jag har gjort tidigare.

Tror den kommer att hamna på 449 USD med länk och gummi så den blir nog också intressant när den kommer. Jag hoppas att den får behålla glaset med superdome också, det är det enda jag saknar med denna...


Oj det känns som ett bra pris! Minns när första varianten kom med eta och miyota 8215, jag klippte en pvd för 300dollar med lite rabatt. Hade jag tagit en i stål hade jag nog gillat den bättre, grymma klockor (borde kanske knipit din gamle hehe, 42mm sitter bättre men stora varianten funkar ju då längden inte är enorm).
 
Topp