Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Ny/oanvänd TAG HEUER Aquaracer 41mm, keramisk vridring, uttagen 20160601 **Nya bilder**

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Jonas.76, 3 juni 2016.

1. Jonas.76
    Trådstartare

Jonas.76 Friends of KS

Säljer en helt oanvänd TAG HEUER Aquaracer ref WAY211B.FC6363

Insåg när jag fick hem klockan att min Sub är mer min grej. Därav avyttring innan användning.

Toksnygg, med blå keramisk vridring samt svart tavla. Skyddsplast på spänne samt boett.
    image.jpeg
    Uttagen 2016-06-01 med två års garanti.
    Kommer med allt som ingick när jag fick hem den (se bild).

Jag köpte den från en italiensk AD via chrono 24 (den billigaste jag hittade i Europa, såg det fanns en billigare i USA men med tull och moms blir den ju betydligt dyrare). Jag gav 14.900:- inkl frakt samt trusted checkout.

Modell: WAY211B.FC6363
    Typ: Herrklocka, Dress / Sportmodell
    Diameter: Ø 41.00 mm
    Boett: Borstat/polerat stål
    Baksida boett: Solid
    Armband: Svart textil
    Urtavla: Svart med självlysande markeringar indexmarkeringar, självlysande visare
    Spänne: Viklås i stål
    Glas: Repskyddat safirglas
    Bezel (ring): Keramik, blå, vridbar motsols

Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
    Sekundvisare: Svepande
    Urverk: TAG Heuer CALIBRE 5
    Datumangivelse: Datum
    Vattenskydd: 30 ATM
    Övrigt: Skruvkrona

Pris: 13.400:- Inklusive postens värdefrakt inom Sverige Listpris är runt 20k i Sverige.

Skickas senast arbetsdagen efter mottagen betalning (om möjligt samma dag).

Retur inom 24h efter mottagen klocka om annonsen är missvisande.
    Retur gäller medlemmar med minst 200 inlägg samt goda omdömen. Köpare betalar ev returfrakt samt klockan skall vara i samma skick som när den skickades.

Referenser finns det här: http://klocksnack.se/threads/jonas-76.15986/

image.jpeg image.jpeg
    image.jpeg image.jpeg

Senast ändrad: 10 juni 2016
    Racerfox, JaTack, tedlapidus och 6 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps