• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

azcii

Patek
2-Faktor
1637935085752.png


 
Senast ändrad:

Reko

Cartier
2-Faktor
1637935085752.png


Panerai gillar att släppa gröna klockor online verkar det som.
Tänk om de kunde släppa en grön Luminor i bettarini-case 44mm, med guldvisare, sandwich och "dubbelkupat glas". Mums!
(men en sådan finns ju typ, nästan...)
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
1637935085752.png



frågan är dock, med den prisbumpen kontra de andra chronograferna. Har de då uppgraderat verket? Enligt jmp på pday så var just chornografmodellerna med eta-verket för att hålla priset nere. Medans nu är det inte det?

ska gräva i detaljerna sen ikväll
 

David71

Rolex
2-Faktor
frågan är dock, med den prisbumpen kontra de andra chronograferna. Har de då uppgraderat verket? Enligt jmp på pday så var just chornografmodellerna med eta-verket för att hålla priset nere. Medans nu är det inte det?

ska gräva i detaljerna sen ikväll
Den har P.9100 Flyback, inte så mycket dyrare än andra med det verket väl?
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
jag mejlade Krons i frågan när jag var inne här i tråden och snurrade senast, inget svar än dock. Om någon hör något om 40mm, innan jag lyckas ringa/besöka, får dom jättegärna dela med sig.
Krons har lång mail- och telefonkö just nu. Det är nog bättre att någon av oss som rör sig runt Nymans /Krons går in och kollar å dina vägnar. Det är tyvärr inte jag, dock. Men... det finns andra i denna tråd :) hint hint
 

Caravelle33

Vacheron
Krons har lång mail- och telefonkö just nu. Det är nog bättre att någon av oss som rör sig runt Nymans /Krons går in och kollar å dina vägnar. Det är tyvärr inte jag, dock. Men... det finns andra i denna tråd :) hint hint
Har försökt gå in några ggr men det har inte blivit av eftersom viten alltid hävdat att det är fullt och en in en ut. Dom ligger för nära Stureplan och tycks ha smittats av vissa nattklubbar
 
Topp