• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet - BELL & ROSS - BR 03-92 MILITARY CERAMIC

Några snabba på nytillskottet, kort sagt - SJUKT nöjd och den bärs INTE stort även om det ser så ut på bilderna, rätt tunn faktiskt MEN riktigt toolig...

Min Trio...
D317B026-54C4-4B3F-91E9-BE1A24754FD2-6681-00000E7080896FD7.jpg


Canvas
714A2EEE-67F3-45F7-9F68-0F650C3CD751-6681-00000E6F199C9FE3.jpg


Gummi
AC5A0B20-0784-40CF-98E8-91D7BFB0CB03-6681-00000E7079934CD1.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Måste erkänna att jag har en liten smygkärlek till B&R... Kul modell och så får vi bara hoppas den inte spricker :D
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Re: Nyinkommet - BELL & ROSS - BR 03-92 MILITARY CERAMIC

Grattis! Kul det blev inköp! Jag gillade inte den så mycket innan men den blir coolare och coolare ju mer man tittar på den.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
riktigt kul med nåt annorlunda, ser fram emot att få klämma på den! ....nu ska du bara dumpa den där walmart-klockan till höger o sniffa lite vintage så är du all set!!! :D

(...för ett långt och improduktivt liv som klockjunkie...) :mrgreen:
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Re: Nyinkommet - BELL & ROSS - BR 03-92 MILITARY CERAMIC

Grattis! Är ju en bra trio det där, en gulddressare bara så är du hemma.


/Stefan
 
V

Viggen

Guest
Som flygintresserad har jag ofta sneglat på B&R. Jag tycker att de är coola och dom har ett ordentligt urval att välja mellan. Snygg modell och den ser klart mycket bra ut på din handled speciellt med canvas bandet. :)
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis Martin! Hoppas detta kan leda till en liten B&R våg. Ses alltför sällan i Sverige tycker jag. Happy Friday!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Nyinkommet - BELL & ROSS - BR 03-92 MILITARY CERAMIC

Nice! En av de få udda klockformer som jag faktiskt gillar. Mer tooligt än så blir det inte. Ser ut som att man slitit loss den från instrumentpanelen efter apokalypsen och fäst den på armen. Riktigt cool!
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Re: Nyinkommet - BELL & ROSS - BR 03-92 MILITARY CERAMIC

yonsson skrev:
Nice! En av de få udda klockformer som jag faktiskt gillar. Mer tooligt än så blir det inte. Ser ut som att man slitit loss den från instrumentpanelen efter apokalypsen och fäst den på armen. Riktigt cool!

+1
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Re: Nyinkommet - BELL & ROSS - BR 03-92 MILITARY CERAMIC

Snyggt MasterK. Då kan man pusta ut nu. Knäppare infall än att sälja av SubC:n och Paneblajen för att köpa den gräsliga AP:n har jag inte hört sedan min dotter ville göra lök- och kaviarglass.

Grattis till B&R-inköpet och trevlig helg alla

JoberMan
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Re: Nyinkommet - BELL & ROSS - BR 03-92 MILITARY CERAMIC

Riktigt snygg. Bra klocka-per-kronaratio där.
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
GRATTIS!!! Tycker du gjorde helt rätt val och behöll Subben och Pannan och utökade med B&R, tror du hade tröttnat och ångrat dig djupt om du sålt allt och köpt AP Divern. Ska bli kul att klämma på B&R!
 

John R

Panerai
JoberMan skrev:
Snyggt MasterK. Då kan man pusta ut nu. Knäppare infall än att sälja av SubC:n och Paneblajen för att köpa den gräsliga AP:n har jag inte hört sedan min dotter ville göra lök- och kaviarglass.

Grattis till B&R-inköpet och trevlig helg alla

JoberMan

Jag tog fram en strut och slevade upp lite av glsssen du nämnde!
Måste vara den äckligaste glassen man kan få ihop ;-)!

Blää!

/ John R
 
Topp