• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyköpt - Haters gonna hate ;)

Rey

Rolex
GRATTIS!!! Jag älskar hublot mer och mer för varje dag. Totalt oförstående det konstanta dissandet av märket. Men jag känner typ exakt samma sak för breitling så det är väl just en smaksak antar jag. Av någon anledning ser jag dem rätt ofta på stan och varje gång tänker jag "fan va mycket snyggare de är irl" . Att jag inte äger någon hoppas jag är övergående, vill prova någon gång, finns för många modeller bara så jag vet inte var man skall börja....


Om du är i stockholms / uppsala området så är du välkommen att klämma på den om du har lust! Finns sjukt många olika modeller så allt är ju upp till vilka preferenser man har på klockan! Du har helt rätt i att det är precis samma sak med Hubbar, så mycket fetare i verkligheten!
 

Rey

Rolex
Udda men det är bara positivt! Inget självlys på den alls?


Jag gillar udda! Är nog inte många i Svea Rike som har denna hehe! Dels pga märket och dels pga storleken som inte passar gemene man kanske! Det är lume på den men det syns inte på bilderna, har dock inte lyckats generera så mycket lume under dessa mörka höstveckor som jag har haft den i min ägo!
 

UNO

Panerai
Helt rätt med udda val.
Hur kul var det när en idiot satt på andra sidan bordet med en likadan blå TT Sub ?
I någon slags försök att hitta varandra för att lösa tvisten provade vi varandras klockor och höll på att inte hitta rätt efteråt.
Man ska dock alltid ha en Rolex för att kunna kalibrera känslan i fingrarna för hur det är att ta något som är rätt, lite som en riksmeter.
 

vekktah

Cartier
Om du är i stockholms / uppsala området så är du välkommen att klämma på den om du har lust! Finns sjukt många olika modeller så allt är ju upp till vilka preferenser man har på klockan! Du har helt rätt i att det är precis samma sak med Hubbar, så mycket fetare i verkligheten!

jodå, jobbar i city, trevligt erbjudande! Just nu är det tre klockor för mycket i lådan, men jag kanske släpper ett pm när det finns plats för nytt igen. Mitt problem är nämligen att varje gång jag "klämt lite" så har jag köpt inom en kort tid. Och en hublot kräver lite mer mentala förberedelser för min trovlovade än en rolex. (dem förstår hon sig på, och älskar )
:)
 

Rey

Rolex
jodå, jobbar i city, trevligt erbjudande! Just nu är det tre klockor för mycket i lådan, men jag kanske släpper ett pm när det finns plats för nytt igen. Mitt problem är nämligen att varje gång jag "klämt lite" så har jag köpt inom en kort tid. Och en hublot kräver lite mer mentala förberedelser för min trovlovade än en rolex. (dem förstår hon sig på, och älskar )
:)


Haha känner igen mig där! Jag ser till att införskaffa så fort jag har möjligheter nu innan jag hittar min trolovade haha! Att döma av vad folk säger här på forumet så är det en ganska smart idé ;) släng ett PM när tiden är inne! ;)
 
Topp