• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt avsnitt av Hodinkee

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Trevligt, men jag väntar på någon som inte köpt de "rätta" dyra dinkorna utan istället helt gått på känsla och köpt något unikt. Goldberger lyckades även om de också var riktigt värdefulla.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Trevligt, men jag väntar på någon som inte köpt de "rätta" dyra dinkorna utan istället helt gått på känsla och köpt något unikt. Goldberger lyckades även om de också var riktigt värdefulla.
Fast om historian var sann var ju hans Paul Newman köpt innan den stora hypen började. Resterande håller jag dock med om
 

fc2

Rolex
Bra avsnitt med en avslappnad jordnära person. Gillar att han är nöjd och inte måste ha mer hela tiden och han har trevliga klockor men önskar nästan att han hade visat några till, om han nu har fler. Klart ett av de bättre avsnitten hittills.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Trevligt, men jag väntar på någon som inte köpt de "rätta" dyra dinkorna utan istället helt gått på känsla och köpt något unikt. Goldberger lyckades även om de också var riktigt värdefulla.

Får känslan av att det är på väg lite åt det hållet. Ser också fram emot det.
 

paradis

Audemars
Det var verkligen vackert att se , ock som många säger ,en fantastisk jordnära person. Tack till TS för tråden......:)
 
Topp