• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt från Hublot - årets fulaste..?!

wadbro

Cartier
2-Faktor
IMG_1548.PNG
såg denna precis på King Magazines Instagram. Kan va århundradets fulaste klocka. Eller..?!
 

wadbro

Cartier
2-Faktor
Fotot kom inte med i första inlägget, råka trycka på fel knapp - men visst var det den fula klocka du la in som jag menade. Hemsk...
 

AB

Panerai
2-Faktor
Stökig, man ser att Lapo och Italia Independent varit inblandade i den där designen.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Som stor Hublotvän måste jag ändå säga att den klockan va riktigt FUBAR.......vilken hädelse....
 

Wheelie

Cartier
De kunde lika gärna klätt in visarna i tyg också........då hade det varit helt omöjligt att se vad klockan var. Nu är det ju bara svårt !
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Det är ett nytt samarbete med Lapo Elkann..
Föregående var dock ganska lyckat om man gillar Hubbe.

Hade den kostat 20K hade den varit lite "kul" och spetsa samlingen med
 

regnguden

Rolex
2-Faktor
Dafuq? Fy h**vete vad illa det där såg ut! :confused: Dock måste jag erkänna att jag tycker att remmen med houndstooth är ganska så snygg och kan tänka mig att det kan funka på klockor med svart tavla, vit tavla eller på pandor... :po_O
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Onekligen annorlunda och gillar att de gör nya saker. Däremot är jag tveksam till den rent estetiskt. Men hade jag haft 48 klockor i samlingen hade jag sannolikt kunna spetsa till den med denna också bara för att den är fulsnygg.
 

daveid

Cartier
2-Faktor
Ser ut som de där kopiorna man ser utomlands i småbutiker där man lagt till lite "extra" till en viss modell, typ lagt till lite random guld, en kronograffunktion, etc så det ser heeeelt knas ut. Fast denna gången lägger man till 6 versioner av farmors stickade halsduk på urtavlan till hubloten.
 
Topp