• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt klockmärke

Är det en bra idé?

  • JA

    Röster: 2 4.3%
  • NEJ

    Röster: 35 74.5%
  • Finns redan

    Röster: 10 21.3%

  • Totala väljare
    47
  • Enkät stängd .
Hej,

vår vision var att skapa en ny klocka på marknaden som ger en fler möjligheter och vi på Sometimes watches är glada över att kunna erbjuda en av världens mest anpassningsbara klocka. Det är helt upp till dig hur din klocka skall se ut med hjälp av att kombinera fem olika delar på klockan i olika färger!

Kolla in vår hemsida för mer information om våra nya klockor och vilka vi är,

www.sometimeswatches.com

yVuWTph.png
 

Wi

NLA
2-Faktor
Kul idé. Men..Inget illa menat, men på detta forum är det ingen idé att försöka. Det är helt enkelt inget som tilltalar majoriteten här. Dock så tror jag inte att det är en dålig idé för den vanliga "dödliga" marknaden. Ordna ett lägre pris än Swatch och sälj på typ ur&penn, glitter, leksaksbutiker osv.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej Sometimeswatches!

Kul att ni vill annonsera på Klocksnack.se !

Kanon om du kunde PM'a din fakturaadress till någon av oss forumägare så kan vi skicka över fakturan.

Återigen stort tack för att du valt att annonsera på klocksnack!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

Josef B

Bestraffaren
Hej Sometimeswatches!

Kul att ni vill annonsera på Klocksnack.se !

Kanon om du kunde PM'a din fakturaadress till någon av oss forumägare så kan vi skicka över fakturan.

Återigen stort tack för att du valt att annonsera på klocksnack!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Ka-ching! säger jag bara!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Hej,

vår vision var att skapa en ny klocka på marknaden som ger en fler möjligheter och vi på Sometimes watches är glada över att kunna erbjuda en av världens mest anpassningsbara klocka. Det är helt upp till dig hur din klocka skall se ut med hjälp av att kombinera fem olika delar på klockan i olika färger!

Kolla in vår hemsida för mer information om våra nya klockor och vilka vi är,

www.sometimeswatches.com

yVuWTph.png
Ahh du menar som www.fewsome.com fast betydligt sämre?
Säg som så här, säg inte upp dig från jobbet riktigt änn.
 
C

China

Guest
Nu kan man väl tycka vad man vill om själva konceptet med hopplock, däremot så tycker jag det är trist med den obefintliga informationen. Det hör till allmänt hyfs att upplysa konsumenterna om t.ex. vilket urverk som sitter i klockan och om de glada färgerna är allergitestade, för att inte tala om garantier och allmän företagsinformation.

Tiden då man kunde köpa en risig Hong Kong quartz för under $1 och sälja till ovetande konsumenter är nog tack och lov förbi.
 

Mr Chance

Kalmar
Nu tror
Hej Sometimeswatches!

Kul att ni vill annonsera på Klocksnack.se !

Kanon om du kunde PM'a din fakturaadress till någon av oss forumägare så kan vi skicka över fakturan.

Återigen stort tack för att du valt att annonsera på klocksnack!


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Nu tror jag Denke är lite ironisk...
 

Archie

Cartier
idén som sådan är inte dålig... men den kunde vara bättre exekverad så att säga... fler material och designer... inte bara gälla färger i plast och gummi....
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Men det finns ju bara fyra delar med olika färger....



Denna var ju lite cool faktiskt.

Det kostar betydligt mer än det smakar tyvärr. Men absolut en kul tanke. Köpte en sådan och den höll inte alls måttet. Köp hellre någon enklare seiko. Typ en quartz kronograf eller en 5sportare. Den har man större glädje av.

Edit: köpte asså från few
 

carlanton

Audemars
Om ni seriöst tror på detta och har investerat riktiga pengar hoppas jag att ni patenterade systemet. Ni får inte mönsterskydd för det där och är maktlösa om någon med mer pengar också gillar idén.
 

David

Bödeln
Om ni seriöst tror på detta och har investerat riktiga pengar hoppas jag att ni patenterade systemet. Ni får inte mönsterskydd för det där och är maktlösa om någon med mer pengar också gillar idén.

Tips: Swatch Group hade 2012 en omsättning på 127 miljarder kronor och 30000 anställda. Jag gissar att en inte alls försumbar andel av dessa anställda är advokater. :)

swatch-watch-plaid-2.jpg
 
Topp