Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Nytt "klockrån" i Stockholm

Diskussion i 'Diskussion' startad av Philippe Stern, 6 juni 2015.

1. Philippe Stern
    Trådstartare

Philippe Stern Guran

Från:
    Bengali
    Trist utveckling. Ny stöld av fin klocka på Östermalms gator.

image.jpg

2. Cristian

Cristian Friends of KS

Man blir förbannad!

3. Patrik L.

Patrik L. Friends of KS

Man blir ju verkligen förbannad när man läser sånt här..gång på gång.

Tillvägagångssättet påminner om det som hände Carl Jan Granqvist, där gärningsmannen "juckade" mot hans ben, här gned sig gärningsmannen mot offret.

4. Xalle

Xalle Friends of KS

Kanske dags och beklagligt nog tid för en egen tråd för enbart klockrån :(

5. Richispice

Richispice Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Fan, det här jävla gnidandet alltså!!

Jag är bra nyfiken på hur hela scenariot ser ut. Jag kanske är paranoid men jag värnar ganska hårt om min "privata zon" och kommer nån "för" nära så blir jag misstänksam. Fast det här var väl efter en krogrunda (med tanke på tidpunkten) så vederbörande kanske inte var på alerten?

6. OskarK

OskarK Friends of KS

Jäkligt märkligt sätt! Dessa "ficktjuvar" måste vara snabba för om nån skulle börja jucka mot mig skulle jag hoppa undan direkt.

7. 80s

80s Präst

Från:
    Sveriges ursprung
    Det står gärningsmannen, men visst kan det vara en kvinna som är gärningsman? Kan det alltså varit tal om en kvinna kommer fram gnider (med mera) sig mot mannen, rånar honom på klockan utan han märker?
    När jag var singel försökte jag sänka min misstänksamgrad när kvinnorna kom in i min privata zon efter krogrundan. ;) förlåt richispice, jag var tvungen at smasha här!

Floduttern och Richispice gillar detta.
  8. Richispice

Richispice Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag tänkte inte så långt eftersom jag varit tillsammans med samma donna sedan -97.:woot:

80s gillar detta.
  9. Mansory

Mansory Bonde

Förjävligt.

10. Floduttern

Floduttern Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Hemskt, man blir ju nästan lite paranoid.. Fast jag är nyfiken på exakt hur det går till.

Mårtenssons ur Brookfield