• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt på armen (2x1)-1

M021

Rolex
2-Faktor
Så, hade bokat in en weekend till Sverige för att hjälpa mor min med diverse ärenden, passade samtidigt på att se över möjligheterna för att anordna diverse klockärenden..!

Det började i fredags kväll...

Med en BK på Schipol,
wQB3Wk2.jpg

Smög även runt hos Gassan, har nu bott i dammen mer än två år och flugit xxx antal ggr men inte fasonen visste jag att listpriserrna var så fördelaktiga, 44' för en 114060 mina damer och herrar. Nåväl,

Bettan stog under tak och väntade hos herr Hertz, hon skulle komma att spela en nyckelroll denna helg,
U82HfFF.jpg

Parantes på den, (ny Volvo xc40, där man får lägga till 150kr/dygn för gps, rena rånet)

23:35 bar det av in mot Stockholm och närmare bestämt Stureplan/scandic anglais, hade bestämt möte med olivetti för en affär, den knasiga tiden var det enda som passade oss båda, dock hann vi med en trevlig pratstund, riktigt trevligt med nya ansikten och bekantskaper,
Denna fick följa med hem, otroligt nöjd!
rFKjGyd.jpg

Rolex 1803 på svart läder, bytte dock till ett hirsch Aligator under gårdagen.
E7CLSi1.jpg


En Rolle och parkeringsbot (riktiga lapplishökar) rikare bar det av mot Västerås,
Upp tidigt dagen efter och mot posten, upphämtning av ny beater,
vsUlWAx.jpg

Välpacketerat..
aAe93sm.jpg

DeTomaso San Remo, min första beater. Tack Peter K för smidig Affär och bonus meshet!

Tog också farväl av en klocka under vistelsen i Sverige, glad att den har hamnat hos en trevlig ny ägare.

Avrundade helgen med lite häng hos Nymans i Västerås, Tudor Montecarlo överraskade mig positivt, lyckad pr, vem vill inte ligga på en båt utanför Rivieran med de sommarfärgerna på armen, likaså black bayen var fin med den matta ringen.

e2Jx1ga.jpg


Så, nu tillbaka till lunken..

Må gott alla likasinnade.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Härligt jobbat Martin :D! Stort GRATTIS till den nya Rolexen som väcker stort ha begär, måste själv skaffa mig en DAY-DATE någon gång. Sen var det väl skönt att få vara hemma i några dagar också...
 

M021

Rolex
2-Faktor
Härligt jobbat Martin :D! Stort GRATTIS till den nya Rolexen som väcker stort ha begär, måste själv skaffa mig en DAY-DATE någon gång. Sen var det väl skönt att få vara hemma i några dagar också...

Tackar! Absolut, kan inte tänka mig din portfölj utan en DD;) jajamän, han dessutom med VIK-BIK.. Klockor och vik vinst, bingo!
 
Topp