• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ocean7 LM7 - nu 3500!

meo_swe

Audemars
Min LM7 ligger mest bara hemma och samlar damm, så jag tänkte låta den gå vidare. Klockan är en Hommage på Omegas legendariska PloProf, vilket var en av orsakerna till varför jag köpte den, men också ett av skälen till att den används så sällan. Den blev helt enkelt en "nästanklocka" för mig.
Klockan har klara battlescars från användning då jag för det mesta haft den på jobbet eller stranden. Så ni slipper "köra" in den själva inför sommaren.
Klockans amplitud är inte uppmätt, men den tickar på som en automatare gör, men sackar efter mellan 10-15sek/dag.
Trycktestad 2012 (kvitto finns), så det kan vara läge att kanske börja fundera på en service eller ett nytt trycktest på den.
Det som kommer med klockan är ytter och innerbox, trycktestkvitto, warrantypapper, länk, metallfärgad knapp till vridringen samt svart och orange gummi. Resten av banden har jag lyckats supa bort...
Pris: 3500.
Träffas helst f2f i stockholmsområdet, men det går självklart att skicka också. Frakt enl ÖK.
DSC_0184.JPG
DSC_0175.JPG
DSC_0176.JPG
DSC_0177.JPG
DSC_0183.JPG
20141102_204435.jpg
20130807_200510.jpg
20140518_075522.jpg


Retur: Överensstämmer inte varan med beskrivningen så ger jag självklart full retur inom en vecka. Skickas klockan så ger jag också 48h retur oavsett orsak (klockan passar inte, frun gillar inte färgen mm).
 
Senast ändrad:
Topp