Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet du när den kommer?
Citizen släpper en ny serie som påminner om deras Tsuyosa, men nu med Eco-drive och dag+datum
Det blir intressant att se vad man tycker då man ser den på riktigt. 39,5mm i supertitanium* tillsammans med medborgarvänligt butikspris (under 4k)
Kommer i 5 olika tavelfärger. Vit/blå/grön/ljusgrön/orange
*serien heter AW0130-XXX
Nej, men det ska vara under våren...Vet du när den kommer?
Ah. Lämplig födelsedagspresent till min blivande 16-åring låter det som..Nej, men det ska vara under våren...
Alltså den där är verkligen snorhårdQuartzträlar idag
Häftig! Vad är det för ref på denna?
Härlig! SBGP003?En av dom bättre på många sätt…
Boetten
Urverket
Bärbarheten
Läsbarheten
Flexet i länken
Osv…
En av dom bättre på många sätt…
Boetten
Urverket
Bärbarheten
Läsbarheten
Flexet i länken
Osv…
Jag gissar på sbgv…207Härlig! SBGP003?
Utan sekundvisare talar väl för att det blir åt det prydliga hållet, dock är ju under 38mm fortfarande lite knepigt.Söker en analog kvartsklocka utan sekundvisare under 38 mm. Hit me. Hard. Sportig eller dress spelar ingen roll.
Jag äger en Cartier Tank. Sen känner jag till Breitling Aerospace Evo samt Defakto Yadayada-whatever, men båda är större än 38 mm.
Jag tänkter neovintage, typ Omega ConstellationSöker en analog kvartsklocka utan sekundvisare under 38 mm. Hit me. Hard. Sportig eller dress spelar ingen roll.
Jag äger en Cartier Tank. Sen känner jag till Breitling Aerospace Evo samt Defakto Yadayada-whatever, men båda är större än 38 mm.
Som @Lilavati skriver är det sbgv207, dvs föregångaren till sbgp003. Annat urverk på den nya där man kan hoppa timvisaren men då 0,7mm ”tjockare”. Och håller med om att täckt centrum gör det lilla extra när men väl vet det.Härlig! SBGP003?