• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

MÄnga som fÄtt mer eller mindre defekta SKX frÄn creationwatches, som dessutom ska vara krÄngliga att ha att göra med vid reklamation.
Kolla monsterwatches.eu. Inom EU och ungefÀr samma pris som dom asiatiska handlarna.
Hur finner man en klocka pÄ Monsterwatches.eu? NÀr jag letar efter klockor stÄr det bara page not found. :confused:
 

plattfot

Rolex
Köp en hockeypuck plus en rulle svart eltejp dÀr har du trÀningen.
Sen nÀr du fÄr din tuna pÄ handleden sÄ kommer den kÀnnas liten:D

Fick en Tunalektion av mario_d (pÄ scwf) nÀr jag köpte en 7548 av honom nyligen. Kom fram till att det Àr en 7549-7010, gÀrna JDM, eller sbbn007 7c46-7011 som Àr aktuellt för mig nÀr det Àr dags.
 

dnill

Cartier
2-Faktor
Sen och fel fĂ€rg, men sĂ„ hĂ€r ser den ut pĂ„ 19 cm. HĂ„ller med Yonsson och Bosse. Sitter nĂ„got bĂ€ttre Ă€n MM300. Är dock bredare.
Bild

JÀkligt trevlig med vit tavla ocksÄ! Tackar sÄ mycket för inputen, ska nog klara av att bÀra upp en sÄn. Eller egentligen sÄ struntar jag i vilket. MÄste bara ha en.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
De dÀr ninjorna kan verkligen slipa knivar, svÄrt att fÄ bra bilder.
Respect @yonsson @Molle @Bosse
Nu sitter jag inte med systemkamera eller macro objektiv men har ni en studio hemma?
NÄgra natt bilder sÄ bra det gick, herrejösses va den blingar o studsar ljus, rena discolampan
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    82.2 KB · Visningar: 15

plattfot

Rolex
Nu blir man ju nyfiken. Vad talar för just de modellerna? :)

En mix. Vill ha en lite Àldre, batteridriven som inte Àr för stor.
Men som sagt, jag Àr inte riktigt redo eller pÄlÀst pÄ tunas Ànnu, sÄ det kan komma att Àndra sig.

@plattfot Jag hade köpt en 7549-7010 alla dagar i veckan:)

Ja, den Àr tuffare, men knepigt med ev. delar vad jag förstÄtt?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
De dÀr ninjorna kan verkligen slipa knivar, svÄrt att fÄ bra bilder.
Respect @yonsson @Molle @Bosse
Nu sitter jag inte med systemkamera eller macro objektiv men har ni en studio hemma?
NÄgra natt bilder sÄ bra det gick, herrejösses va den blingar o studsar ljus, rena discolampan
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Blev vÀl OK? Jag kör 99% iPhone, har ingen studio.
 
Det Àr för att du kollar pÄ den engelska versionen, den verkar ligga nere för tillfÀllet (förmodligen under uppdatering).
HÀr kan du kika runt pÄ den nederlÀndska varianten istÀllet.

Som jag skrev tidigare sÄ verkar sajten vara under ombyggnad. Byt sprÄk till nederlÀndska sÄ hittar du.
Tack för svar! Funderar pÄ en SNZH53. Monsterwatches Àr alltsÄ att lita pÄ?
 

dnill

Cartier
2-Faktor

DÀr kom en bild att relatera till! Gillar det jag ser. Grymt schyssta bilder du levererar! Och ja, hade varit sjukt grymt om den kom i titan. Hoppas de hittar pÄ nÄt roligt i GS-dykarvÀg nu till baselworld.

Ojojoj, den Àr ruggigt fin:)
Tackar! TrĂ„lade Yahoo.jp i veckor för att hitta en 600m 7549. Men efter ett tag kom denna upp och jag tĂ€nkte vafan. Är en 03a sĂ„ det Ă€r lite gött att ha en modell som har funnits ett bra tag men tillverkad lite senare.

InstÀmmer. RÀtt otroligt hur lÀnge den modellen fick leva. Hur var det nu @dnill ? NÀr tillverkades Taiwan batchen?
Ja precis, mÄste varit runt 20 Är. Taiwan reissuen kom sent 2011. Har ref. S23611J1. Tillverkades nog i vÀldigt begrÀnsad upplaga.

/David
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hoppas de hittar pÄ nÄt roligt i GS-dykarvÀg nu till baselworld.
Jag Àr helt mentalt instÀlld pÄ att det slÀpps minst en ny dykar-GS. Hoppas pÄ SBGX019 och 021, alltsÄ kvartsaren i titan med svart och ljus tavla samt en hi-beat dykare. FrÄgan Àr om kvartsaren rÀknas som en hit eller flopp, har knappt sett nÄgra.
 

Du_Jag

Breitling
Var kan man fÄ tag pÄ en Super Oyster-lÀnk till SKX007?
Bra och tillförlitlig hemsida/eBay-sÀljare/forummedlem eftersökes.
 

dnill

Cartier
2-Faktor
Jag Àr helt mentalt instÀlld pÄ att det slÀpps minst en ny dykar-GS. Hoppas pÄ SBGX019 och 021, alltsÄ kvartsaren i titan med svart och ljus tavla samt en hi-beat dykare. FrÄgan Àr om kvartsaren rÀknas som en hit eller flopp, har knappt sett nÄgra.
Ja det hade varit nÄt att hoppas pÄ! Som du sÀger Àr det svÄrt att avgöra om de har sÄlt nog med klockor för att satsa pÄ fler quartzdykare. Av de recensioner jag har lÀst har nÄgon hÀngt upp sig pÄ att en dykare ska vara automat och att det skulle snÀva av kundkretsen en hel del med quartzverk. Personligen tycker jag ju att en dykare med quartzverk Àr ultimat, sÄklart;)
 
Topp