• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Makkanxd

Rolex
Vågar inte svara på om dom är böjda. Låset och bandet bygger inte mycket på höjden däremot är ju klockan rätt fet som den är :)
Runt 3k vore ju absolut värt!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Semestern är över och det är dags att bege sig ner i kolgruvan igen. Typ.
PSX_20170802_080321.jpg
 
Nya Carrera quartz 36 mm (marknadsförs som dam-klocka) är ju typ det snyggaste jag har sett i klockväg någonsin. Otroligt stilren!

Vad tror ni som kan Tag Heuer, -vågar man hoppas på att det kommer en 38/39 mm med automat-verk i samma design? (Eller alltså att de designar om nuvarande "vanliga" Carreran..)
tag-heuer-carerra-100m-36m-wbg1311-ba0758.png
 
Nya Carrera quartz 36 mm (marknadsförs som dam-klocka) är ju typ det snyggaste jag har sett i klockväg någonsin. Otroligt stilren!

Vad tror ni som kan Tag Heuer, -vågar man hoppas på att det kommer en 38/39 mm med automat-verk i samma design? (Eller alltså att de designar om nuvarande "vanliga" Carreran..)
tag-heuer-carerra-100m-36m-wbg1311-ba0758.png

Jag tyckte den va markant sämre än nuvarande Carreran, som jag finner mycket underskattad :p
 

Makkanxd

Rolex
Nya Carrera quartz 36 mm (marknadsförs som dam-klocka) är ju typ det snyggaste jag har sett i klockväg någonsin. Otroligt stilren!

Vad tror ni som kan Tag Heuer, -vågar man hoppas på att det kommer en 38/39 mm med automat-verk i samma design? (Eller alltså att de designar om nuvarande "vanliga" Carreran..)
tag-heuer-carerra-100m-36m-wbg1311-ba0758.png
Tycker den ser riktigt bra ut men om jag tycker den är så mycket snyggare än den gamla låter jag vara osagt.

Att 36 är en damstorlek, de e sen gammalt.
 
Jag tyckte den va markant sämre än nuvarande Carreran, som jag finner mycket underskattad :p

Tycker den ser riktigt bra ut men om jag tycker den är så mycket snyggare än den gamla låter jag vara osagt.

Att 36 är en damstorlek, de e sen gammalt.

Det jag gillar med den nya 36 mm-quartzaren är att den har bredare stål-ring/bezel och ingen sluttande chapter-ring. (En svart chapter-ring runt en svart tavla tycker jag gör att den se ut lite som en stekpanna..
Fast det är ju bara i mitt knasiga huvud förstås.. :bored: )
 
Det jag gillar med den nya 36 mm-quartzaren är att den har bredare stål-ring/bezel och ingen sluttande chapter-ring. (En svart chapter-ring runt en svart tavla tycker jag gör att den se ut lite som en stekpanna..
Fast det är ju bara i mitt knasiga huvud förstås.. :bored: )

Jag gillar den sluttande chapterringen :D
Om inte åsikterna skiljde sig skulle vi inte behöva några forum ;p
 
R

Raderad medlem 15346

Guest

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
När jag köpte den var jag lite osäker, men idag är det klockan jag använder mest. Funderar på att behålla denna även ifall jag tänkt sälja alla mina nuvarande klockor och köpa en speedy i framtiden. Tack återigen för en bra affär, är väldigt glad idag över att jag inte returnerade klockan för något år sedan @Anders Forsberg

13659167_10209276246479581_3825893470629075731_n.jpg
Haha, gött att höra!
Har faktiskt kikat lite på att köpa på mig någon snarlik Tag själv. De är rätt vassa i all sin 90-talskitsch!
 
Topp