• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega Fat Arrow

  • Trådstartare Deleted member 18570
  • Start datum
D

Deleted member 18570

Guest
Hej, med risk för att bli hånad för att jag inte gjort min hemläxa tillräckligt vill jag ändå fråga. Jag köpte relativt nyligen en Omega Fat Arrow -53, men har nu börjat fundera på om jag har gått på en nit. Verket är i mkt bra skick och serienumret är rimligt enligt Maddox lista. Min farhåga är dock att tavlan är lite för bra för att vara på riktigt. Jag vore tacksam om ni kunde dela med er av lite visdom i frågan.

Bästa hälsningar

Claes
Omega FA-1.jpg
Omega FA-2.jpg
 
D

Deleted member 18570

Guest
Hej, med risk för att bli hånad för att jag inte gjort min hemläxa tillräckligt vill jag ändå fråga. Jag köpte relativt nyligen en Omega Fat Arrow -53, men har nu börjat fundera på om jag har gått på en nit. Verket är i mkt bra skick och serienumret är rimligt enligt Maddox lista. Min farhåga är dock att tavlan är lite för bra för att vara på riktigt. Jag vore tacksam om ni kunde dela med er av lite visdom i frågan.

Bästa hälsningar

Claes
Omega FA-1.jpg
Omega FA-2.jpg
Bättre bild...
IMG_0039.JPG
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Hej!
Kan inte militärur så bra så rekomenderar att fråga i tråden om just militära ur.
Misstänker tyvärr att din farhåga är korrekt. Trycken tycker jag ser för ojämna ut...

Edit: googlar och blir osäker. Vänta på ngn som kan...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hej!
Kan inte militärur så bra så rekomenderar att fråga i tråden om just militära ur.
Misstänker tyvärr att din farhåga är korrekt. Trycken tycker jag ser för ojämna ut...

Edit: googlar och blir osäker. Vänta på ngn som kan...
De är ju ommålade per default, det som gör det lite lurigt.
 
Topp