• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
38000
Returpolicy
Ja, om något avviker från beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en annorlunda och rätt unik klocka, en Omega Prestige De Ville med jump hour. Modellen är än idag den enda jump hour som Omega tillverkat och den tillverkades endast under ett enda år, 1998. Totalt ska ca 3000st ha tillverkats, varav 2000st i stål och 1000st i solitt 18k guld (som denna jag säljer). Denna i guld har ref 4653.31.12.

Klockan kommer mex box, manualer och ifyllt certifikat, uttagen i mars 1998 i Portugal. Mycket fint skick och fungerar som den ska. Automatiskt verk (Omega cal 1221). När minutvisaren passerar kl 12 växlar den timme direkt utan fördröjning.

Klockan har en tonneau-formad boett som helt klart bärs större än dess mått, 30,5mm* 35,5mm*8mm. Som referens har jag 18,5cm handleder och den sitter riktigt bra. 19mm bandbredd, utöver ett brunt Omega-alligatorband ingår även ett passande mörkgrönt Delugs läderband. Ett Omega-spänne i guld ingår.

Modellen är väldigt ovanlig och det finns ingen till salu inom EU just nu. Endast en fullset i hela världen på C24 (dock i stål) och den ligger ute för 67k.

27/11: Testar en sista PB till 38k, annars lär den tyvärr få gå till utländsk handlare.

Pris: 38.000kr 39.000kr 42.000kr 44.000kr inkl Värdefrakt
Mina referenser:
IMG_8995.jpeg
IMG_8997.jpeg
IMG_9008.jpeg
IMG_9182.jpeg
IMG_9177.jpeg
IMG_9140.jpeg
IMG_9713.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp