• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Planet Ocean 43,5 mm 8900 verk

Tärnan

Cartier
Pris
39000
Returpolicy
Ej vid F2F, ev. vid distansköp men jag kommer att prioritera F2F. Retur i så fall endast om den ej motsvarar beskrivet skick.
Bilder Skickat
  1. Ja
Omega Seamaster Planet Ocean Master Chronometer
Referens:
215304442101002
Urverk: 8900
Färg: Svart med inslag av orange på bezeln
Material: Stål
Uttagen: 2017-02-13 (tror det är 5 års garanti?) hos Björkegrens Ur i Kalmar. Pris vid uttag: 50000 SEK, nu är ord. pris 68300 SEK
Fullset: Ja, kommer med ytterkartong, träbox, certifikat, garantikort, master chronometer cert, kvitto, 2 länkbitar, hangtag, manual.
Skick:
Mycket bra skick, som brukligt lite deskdives på spännet. Någon mininmala märken på boett men inget du märker om du inte verkligen letar. Generellt fin och väl omhändertagen. Går som en dröm och håller den stipulerade gångtiden om den får ligga orörd.
Se bilder för skick, begär fler om du vill.
Byten:
Nej, älskar denna klocka men har faktiskt hittat billigare som passar mig lika bra.
Finns i: Stockholm och affär görs upp på mitt jobb alt skickas. Ingen retur vid f2f. Ev. retur vid distansköp men jag kommer att prioritera f2f. Om du har goda referenser här på klocksnack kan vi göra upp affären efter ök.
Betalning och frakt: Betalning i förskott vid distansaffär, skickas som värdeförsändelse på köparens bekostnad och risk. Har goda referenser här på Klocksnack, kolla goodguys fliken under mitt nick.
IMG_0448.jpg
IMG_0449.jpg
IMG_0450.jpg
IMG_0451.jpg
IMG_0454.jpg
IMG_0447.jpg
 
Senast ändrad:
Topp