• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Omega Seamaster Diver 300m Svart

xjoeyw

Omega
Pris
45000
Returpolicy
Enligt ök, ej F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Omega Seamaster Diver 300m SVART
En klocka som inte behöver någon närmre presentation. Otroligt fin med svart tavla som är absolut den bästa om du frågar mig. Har använts i rotation men väldigt sparsamt under några år. Knappt några märken på länken och någon enstaka liten ding (försökt överdriva på sista bilden nedan).

Nypris/listpris: 78 300 kr
Mitt pris: 45 000 kr

Officiell info:

  • Reference: 210.30.42.20.01.001
  • Between lugs: 20mm
  • Lug‑to‑lug: 49.9mm
  • Thickness: 13.6mm
  • Case diameter: 42mm
  • Crystal: Domed scratch‑resistant sapphire crystal with anti‑reflective treatment on both sides
  • Water resistance: 30 bar (300 metres / 1000 feet)
  • Total product weight (approx.): 194 gram
  • Calibre: Omega 8800
  • Movement Type: Self winding
  • Power reserve: 55 hours

Se exempelvis https://www.omegawatches.com/en-se/...axial-master-chronometer-42-mm-21030422001001 och
för mer info.

Säljes till medlemmar med bra referenser, klockan finns i Stockholm och affär görs företrädesvis F2F på mitt kontor i centrala Stockholm. Full set, cert stämplat december 2018 men har ingen anledning till varför den skulle behöva någon service närmsta åren, drar upp fint och håller tid bra. Swish som gäller vid betalning. Har ögonen på annat så inget byte denna gång. Min GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/xjoeyw.90110/.

Väl mött!


DSCF2300.jpg
DSCF2303.JPG
DSCF2304.JPG
DSCF2305.JPG
DSCF2306.JPG
DSCF2308.JPG
 
Senast ändrad:
Topp