• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega Seamaster Planet Ocean XL

Oli

Omega
2-Faktor
Hej.

Vill sälja/byta min klocka då då den är aningen stor för mig. Det är en 1,5 månad gammal Omega Seamaster Planet Ocean 45,5mm (ref.nr: 232.30.46.21.01.002).
Komplett med Inner/ytter-box, cert, garanti, bok & kvitto. Klockan är köpt hos Jälmers Ur i Borås. Urverket är Omegas in-house verk 8500 Co-Axial med 4 års garanti och 5-7 års service intervall. Klockan är i mycket bra skick, varsamt använd under ca en månads tid. Finns några hairlines på armbandet från skrivbordet, men inget som man ser eller stör sig på.

Nypris på denna klocka ligger idag mellan 38900 hos gråhandlare och 45900 hos AD.

Kan tänka mig byten till Rolex, Tudor, Breitling eller Omega Speedmaster.
Även andra klockor i stål/guld kan vara av intresse, inget under 40 mm är dock intressant.

Affär görs med fördel f2f i Göteborg.
Klockan kan även skickas med rek, köparen står för ev. frakt.
Ånger/returrätt: Vid f2f affär så är det ingen ångerrätt.
Vid distans så kommer vi överens om ev. retur innan affär.

Satt priset till 31000kr men går att diskutera vid snabb och smidig affär.

Tack till KS för annonsplats.
omega1.jpg
omega2.jpg
omega3.jpg
omega4.jpg
omega6.jpg
 
Topp