• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Omega SMP 2221.80.00 , Nytt pris 14/7

Loshin

Panerai
Vill sälja min Omega SMP kvarts, modell 2221.80.00. Ursprungligen köpt hos NK i Göteborg 2007.
Jag köpte den i maj i år från Beso ur i Antikhallarna, Göteborg. Hans urmakare går ju igenom alla klockor innan de säljs så batteriet ska vara bytt och den är trycktestad. Den går så bra som en kvartsklocka ska göra. Kvitto på köpet från Beso ur finns kvar, 6 månader garanti. Jag gjorde även ett extra trycktest hos Magnussons ur med godkänt resultat.

Den är fint skick, med lite repor på boett, länk och spänne. Främst på spännet. Inget allvarligt som inte bör gå att polera bort om man så önskar. Kommer med ytterbox, innerbox, cert, manual och extra länkbitar.

Klockan finns i Göteborg. Affär F2F är alltid trevligt men kan även skicka klockan som REK.
Säljes för 9500kr (tidigare 10k) inkl frakt. Har referenser från tidigare affärer här på Klocksnack och hos TTT.

Allt via PM.

Mvh, Jimmy.





0e3wQDC.jpg


4i4u5AR.jpg


SmIsffG.jpg


2LFfHR9.jpg
 
Topp