Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Omega Speedmaster PRO Moonwatch NY

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Magnus Karlsson, 3 januari 2014.

1. Magnus Karlsson
    Trådstartare

Magnus Karlsson Torpare

Från:
    Göteborg
    Omega Speedmaster Professional
    Moonwatch
    REF: 35.70.5000
    Köpt hos Svensk Återförsäljare i Göteborg 2013-10-30
    Kaliber:1861
    Manuellt uppdrag
    Storlek: 42mm
    Tjocklek:14mm

Garanti kvarstår
    Original kvitto finns så klart
    Garantibevis
    International Warranty Card

Innerbox
    Ytterbox
    Manual
    Omega påse (röd)
    dvs. allt som följer med

Klockan har skyddsplast kvar på "glas" och spänne.
    Länken är inte använd eller förkortad
    Klockan är dock fingrad på inget mer.

Detta är alltså den månklockan med stålbaksida alltså inte den med öppet saffirglas bak, jag anser att denna är den man ska ha.

Orsak till att jag säljer den: Kan inte motivera mig att ha en sån dyr klocka i mitt ekonomiska läge. Köpte den för ett par veckor för sista sparpengarna och har således inte vågat använda den.

Välkommen med mail (gärna seriösa mail med info och telefonnummer m.m.) eller om du är seriös telefon. Ingen prutning eller byten!!

Mitt Pris: 23000kr

Rek pris i Butik 32800kr

Klockan finns i Göteborg och köp sker seriöst på bank eller kontant eller liknande, skickas helst ej. Skulle du vilja möta upp på annan ort kanske vi kan ordna det, jobbar ibland i andra städer, skicka bara ett meddelande

Jag har heller inte klockan hemma och möte måste bokas, jag har heller inga andra klockor eller vidare kunskap om klockor så maila inte frågor om det. Tack för titten!

Byte kan kanske vara tänkbart mot en 1969 eller tidigare likadan..

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

MBx, Boris Balkan, paradis och 2 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps